Ultimaten huollosta

Case4240

Jäsen
Vs: Ultimaten huollosta

En Kirkkonummelle, vaan Helsinki, Vantaa ja Haarajoki. Nämä siis Ultimatelta saamani numeroiden sijainnit. Loput numerothan kaivoin postiosoitteiden perusteella hakuammunnalla. Siis myös sen, josta lopulta sain avun.

jth2109

Aktiivinen jäsen

Case4240 sanoi:
En Kirkkonummelle, vaan Helsinki, Vantaa ja Haarajoki. Nämä siis Ultimatelta saamani numeroiden sijainnit. Loput numerothan kaivoin postiosoitteiden perusteella hakuammunnalla. Siis myös sen, josta lopulta sain avun.
Eli takuu huolto on tulossa

H

Hemmo

Vieras

Aikalailla työlästä tuntuu huoltoasioiden hoitaminen Ultin tiimoilta olevan ???

Kun aikoinaan suoritin hankintoja, oli yksi tärkeä tekijä myynnin sekä huollon sijainti asuinpaikkakunnalla.
Muutaman kerran olen apua huoltoasioissa tarvinnut ja olen sitä myös hyvin saanut.
Halutessani voin asentajan sekä myyjän kanssa tavata vaikka nenäkkäin ja tarjota pullakahvit hyvästä palvelusta.
Ja tyytyväisyys on molemminpuolista.

Ja viimeisin paikka, mistä ilpin hankkisin on nettikauppa :mad:

Case4240

Jäsen

No niin,

Minä olen nyt sujut Ultin kanssa. He ovat luvanneet korvata korjauskuluni ja asia on sitä myöten minun puolestani selvä.

M

MacBuggy

Vieras

Case4240 sanoi:
No niin,

Minä olen nyt sujut Ultin kanssa. He ovat luvanneet korvata korjauskuluni ja asia on sitä myöten minun puolestani selvä.

pitkän julkisen valituksen takia korvasivat jotain... toivottavasti sait myös kuluista vähän extraa. Ja varmaan korvausehto oli, että palstalle ei kirjoitella enää.. Jos et ois palstalla avautunut niin olisitko saanut korvausta. No toivotaan, että moni lukee palstaa ja tekee omat johtopäätöksensä...

Espejot

Hyperaktiivi

MacBuggy sanoi:
Case4240 sanoi:
No niin,

pitkän julkisen valituksen takia korvasivat jotain... toivottavasti sait myös kuluista vähän extraa. Ja varmaan korvausehto oli, että palstalle ei kirjoitella enää.. Jos et ois palstalla avautunut niin olisitko saanut korvausta. No toivotaan, että moni lukee palstaa ja tekee omat johtopäätöksensä...

Kakukusta ei voi kuoria kermoja - ultin halpa hinnan täytyy näkyä jossakin, esim riski takuuhuollon toimivuudersta. Ja kun riski realisoituu sitä voi paikata monella tapaa. Pitkässä juoksussa halvan hinnan perässä juoksemisen riski realisoituu aika ajoin mutta kysymys kuluu, olenko voitolla 10-20v jälkeen. Veikaanpa että olen... eri asia on sitten kuinka hauskaa loppujen lopuksi sentin venyttäminen on...

P

popposim

Vieras

No niin. Kylmälaiteasentaja kävi vihdoinkin paikalla ja asensi uuden putken rikkoutuneen tilalle sekä lisäsi kylmäainetta ja suoritti tyhjiöinnin. Eihän siihen mennytkään kuin kolme kuukautta (12 viikkoa) joten aikas nopeaa toimintaa. No, nyt pumppu pelittää taas tuolla pihalla.

Back
Ylös Bottom