Eikö tuo päde kaikkiin termostaattisysteemeihin? Mikä on lopulta se Smatrixin etu. Nopeampi ja tasaisempi säätö?Smatrixin kanssa lämpöä menee sinne missä sitä tarvitaan
Nyt jo tutkiessa ärsyttää kuinka vähän tuosts kerrotaan manuaaleissa. Ei ole oikein itseasennusinsinöörille suunnattu tuote.
Millainen Siemens sulla on viilennyksessä?