Uudessa ILPissä kolhuja ja naarumuja kennossa - haittaako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Subzer0
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
S

Subzer0

Vieras
Kuukausi pari sitten meille asennettiin Mitsubishin ILPpi. Kun ekaa kertaa olin puhdistamassa, huomasin että kennostossa oli naarmuja ja jopa kolhuja.

Naarmuista katsottuna vaikuttaa siltä että ne olisi tulleet jo tehtaalla. Esimerkiksi tuossa alla olevassa kuvassa oleva naarmu jatkuu muoviosan alta, eli on tullut silloin kun muovikotelo ei ole paikallaan. Vai otetaanko tuo "muovikotelo" pois asennuksen ajaksi?

Pitänee ottaa yhteyttä asennusliikkeeseen. MItä arvelette, haittaako tuo laitteen toimintaa tai tehoa?

Oheisessa kuvassa nyt varmaan törkein kolhu, vastaavanlaisia pieniä on enemmänkin.

Liitetiedostot

• 2013-11-01 18.59.09-1.jpg
    2013-11-01 18.59.09-1.jpg
    100,7 KB · Lukukerrat: 664
Vs: Uudessa ILPissä kolhuja ja naarumuja kennossa - haittaako?

Ei vaikuta laitteen toimintaan tai elinikään. Oikaise itse nuo lamellit jollain, vaikka veitsen terällä, niin esteettinen haitta poistuu.

pökö sanoi:
Ei vaikuta laitteen toimintaan tai elinikään. Oikaise itse nuo lamellit jollain, vaikka veitsen terällä, niin esteettinen haitta poistuu.

Suosittelisin että asentaja joka asensi ILP:n kävisi oikaisemassa kolhun LAMELLIKAMPALLA ! olishan asentajan pitänyt kolhu huomata asennusvaiheen aikana ja kolhu olisi heti pitänyt oikaista !
Mielestäni lamellin lommosta ei ole muuta haittaa kun kosmeettinen vai onko tietäjät toista mieltä !

Mulla on kolme ILPpiä ja jokaisen sisäyksikössä on tuollaisia, paljon pahempiakin. Ei niistä minusta ole kuin kosmeettista haittaa.

8)
Voi hyvänen aika sentään, pitäisi sitä jonkinlaista kohtuullisuuden tajua olla.
Tuon tason lamellien vinoutumilla ei kyllä ole tuon taivaallista vaikutusta laitteen toimintaan.
Lamellikammalla voi tulla jopa pahemmaksi tuo lopputulos.
Kuten tuossa on jo aiemmin todettu haitat ovat kosmeettisia ja henkisiä, ei taloudellisia.

Freeze sanoi:
8)
Voi hyvänen aika sentään, pitäisi sitä jonkinlaista kohtuullisuuden tajua olla.
Tuon tason lamellien vinoutumilla ei kyllä ole tuon taivaallista vaikutusta laitteen toimintaan.

Miksi niitä ei sitten tehtaalla laiteta vinoon ? Kohtuutonta vaatia laatua ?

kaupamees sanoi:
Miksi niitä ei sitten tehtaalla laiteta vinoon ? Kohtuutonta vaatia laatua ?
Siellä tehtaallahan ne vinoon laitetaan. ;)

Takaisin
Ylös Bottom