Uusi IVT 12 HR-N

J

jule-

Vieras
Uuden tyyppinen sisäyksikkö IVT:ltä. HR-N sopii niin kiinnitettäväksi kattoon kuin myös lattialle.
Laite edustus löytyy vielä Ruotsista , mutta eiköhän laitteita ala pian rantautumaan myös tänne puolelle.
 
J

Joppe112

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #2
Vs: Uusi IVT 12 HR-N

Tuon sisäyksikön koon ja muodon perusteella herää vahva epäilys, että käyttävät kenties samanlaista lauhdutinkennoa kuin LG:n moderneissa Design-sisäyksiköissä. Joka tapauksessa uutta tässä minulle ainakin on se, että lauhdutinkennon voi noin vaan kääntään vaaka- tai pystyasennukseen sen lämmöntuoton mitenkään muuttumatta. :)
 
J

jule-

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Vs: Uusi IVT 12 HR-N

Kiinalaisia valmistajia selailessa tämä malli on jopa lähes yleisempi kuin tavallinen meidän tuntemamme sisäyksikkö-malli.
Jenkki-malleissa tämä tyyppi yleinen ikkuna-mallin kanssa. Asennus hoidettu juuri lattian rajaan , kunten tavalliset patterit.
 
Back
Ylös Bottom