Väreeltä älysähkösopimus

dbwarrior

Vakionaama
Onko kenellekkään tullut vielä herättelyä, että Elenia kuormanohjaus pitäisi laittaa kuntoon tai laskutus siirtyy käyttämään sopimuksessa mainittua kallimpaa hintaa ?

Husky

Hyperaktiivi
Hyvä ja kiinnostava kysymys.
Taisi moni olla sitä mieltä ettei noilla ole väliä, mutta itse veikkaan että penalti iskee ellei toimi nuo.

fraatti

Hyperaktiivi
Jos nyt jotenkin tarvii Väreen Väppi palvelua arvioida, niin tuo on valovuoden jäljessä Heleniä(nettiselaimella, kännyversio näyttää toimivan eri tavalla). En ymmärrä miten noin huono palvelu on edes saatu tehtyä. Myin joskus sinne aurinkosähköä ja datassa tuotantodatassa oli puutteita, niin syyttivät asiasta Eleniaa. Nyt data tulee datahubista ja kokonainen päivä on tyhjää täynnä. Jo silloin muutama vuosi sitten palvelu oli huono, ja niin näyttää olevan nytkin.
1772477866722.png

HelaKammo

Vakionaama
Tänään ekaa päivää joutuu käyttämään oma Helen appia, jestas että on surkea. Lisäksi kaikki käyttöhistoria tiessään. Väittää, että mittarimme ei tue varttia, vaikka Datahub ja Väppi kyllä toimii. Näkyy myös varttitasolla apin graafissakin. Tuleekojan laskut silti tuntitasolla tms. outoa, vaikka mittaus toimiikin... Yhtiön vaihto lähellä.

Eniten ärsyttää datan esityksessä se, että joka avauksella pitää vaihtaa päivään ja varttiin itse.

Missään ei ole mm. kulutusvaikutusta näkyvissä, eikä selkokielisesti esillä ajanjakson keskihintaa, ei liioin omaa keskiarvoa. Jos Väpissä häiritsi se, että ko. jutut puuttui vuositasolla, muta tästä puuttuu nyt kokonaan.

HelaKammo

Vakionaama
Voi jeesus mitä sontaa olla Helen asiakas. Tekoäly vastaa mitä skeidaa keksiikin suoltaa, eikä koskaan pääse lopuksi asiakaspalveluun. Haluaisin vain tietää, että meinaako Helen laskuttaa minua tunti, vai vartti tasolla, kun data kuitenkin näkyy vartteina, mutta mukamas mittari ei sitä tue!

Millä yhtiöllä on hyvä ja toimiva appi, sekä vastaava asiakaspalvelu?

Pörssillä edelleen, mutta joku muu, jos kerran Helen on tätä luokkaa...

Back
Ylös Bottom