Vanha Panasonic CS E9BKP - sisäyksikön flektin irroitus ja puhdistus?

Vuosittaista kennon pesua tehdessä tuli mieleen että voisi puhdistaa myös flektin. Olisi sen tarpeessa.
Onko vinkkejä helpoimpaan purkamiseen?
Jos oikein katson huoltomanuaalin kuvia, pitäisi purkaa kaikki ohjauskortit ensin pois.
Onko kätevämpää keinoa?
 

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Vuosittaista kennon pesua tehdessä tuli mieleen että voisi puhdistaa myös flektin. Olisi sen tarpeessa.

Onko kätevämpää keinoa?
Puhaltimen voisi pestä paikallaankin. Vaatii pumppusuutinpullon tms. ja pesuvedenkeruun (amme tms. + paperia). ;)
 

Ton1A

Vakionaama
Jos en nyt ihan väärin muista, niin rumpu lähtee irti ilman että moottoria tai piirikortteja irroittaa (mulla on E12CKP). Aika paljon sitä saa silti purkaa, mm. irroittaa kennon kiinnitysruuvit vasemmalta jotta mahtuu vetämään rummun ulos.
 
Back
Ylös Bottom