Viimeisin toiminta

• T
    TJAP vastasi viestiketjuun Sisäyksikön puhdistus / pesu.
    Vaahdotin tänään oman jäähdyttävän Daikin Stylish Coolin. Suihkutin Tehoa runsaasti kennolle ja roottorille (paremmin pystyy...
  • M
    Mikki vastasi viestiketjuun Keskustelua Teslasta.
    Missä on ne tietäjät, jotka on sanonut että ilman lidaria, tutkia, hattiwatti-antenneja - ei itseohjautuva auto voi mitenkään toimia...
  • M
    ML vastasi viestiketjuun Keskustelua Teslasta.
    Teslan kuskittomat taksit aloittavat liikennöinnin (YLE) https://yle.fi/a/74-20244523
  • B
    BBF vastasi viestiketjuun Perussähkötyökysymyksiä.
    Itse olen jo heittäny mäkeen kaikki loisteputkivalaisimet ja korvannu ne vastavilla ledipohjaisilla. Syttyy heti ja säästää vähän. Turha...
  • X
    xismo vastasi viestiketjuun Perussähkötyökysymyksiä.
    Laitoin tuollaisen ohuen (T5 ? )loisteputken tilalle led putken kun lopulta löysin. kesti muutaman päivän ja sitten elektoninen...
  • J
    jsalmika vastasi viestiketjuun Keskustelua sähköautoista.
    Tilastoistahan voi itse kukin vetää monenlaisia johtopäätöksiä omista lähtökohdistaan - tai olla vetämättä mitään, joten jätin ns...
  • Luukku
    10%. Koitin löytää mahdollisimman pilvettömän päivän vertailuun niin on tasaisempi teho keskipäivällä. Nyt 2.9 oli max 5,15kW. Kesakuun...
  • Luukku
    Luukku vastasi viestiketjuun Daikin Perfera 30 ja 40.
    Jatkoa: Ahaa — nyt kuva selittää tuon melko hyvin! 😄 Kuvassa lämmityksen kenttäasetus 7 on: 0 = Low 2 = −2 °C Eli olet säätänyt...
  • Luukku
    Luukku vastasi viestiketjuun Daikin Perfera 30 ja 40.
    AI vastaus @Kaimo Ärräpää Tuo on itse asiassa aika mielenkiintoinen havainto, eikä välttämättä tarkoita, että Daikinissa olisi vikaa...
  • K
    kotte reagoi jäsenen Tifo viestiin ketjussa Akkujen korjausta vai murskausta?: Tykkää Tykkää.
    Lentokonehommassa ei mietitä akun kierrätystä vaan sitä että se ei räjähtäisi onnettomuudessa. Kalliota päin ajettaessa autolla keulassa...
  • T
    Tifo vastasi viestiketjuun Akkujen korjausta vai murskausta?.
    Lentokonehommassa ei mietitä akun kierrätystä vaan sitä että se ei räjähtäisi onnettomuudessa. Kalliota päin ajettaessa autolla keulassa...
  • B
    On se sillä tavalla rikkoutunut, että kaikki uskottavuus on lähtenyt, mm...
  • T
    Voi käyttää pienpuhdistamoissakin, mutta tärkeintä on, että ei pääse yhtään valumaan jokiin tai järviin.
  • T
    Kotivoimalassa aika samat tuotot pienemmällä paneelimäärällä. Kuvassa 3.9. 46 kWh. Kesäkuun huiput 60 kWh.
    • Screenshot_20260904-083328~2.webp
  • K
    kotte vastasi viestiketjuun Akkujen korjausta vai murskausta?.
    Terässeinä tai kallio, eipä ole paljon eroa. Millä on merkitystä, mahdollisella joustovaralla on. Jos akku pääsee joustamaan metrin...
Takaisin
Ylös Bottom