Viimeisin toiminta

• H
    harrastaja vastasi viestiketjuun Vilp noin 180m2 taloon.
    Ehkä r290 pumppuja kattelisin ne pitäisi pystyä tekemään paremmin kuumaa. Eli ekana selvittäisin saako millä konstilla menoveden lämmön...
  • J
    js7 aloitti viestiketjun Vilp noin 180m2 taloon osiossa VILP mitoitus ja valinta.
    Morjesta, Muutto edessä ja mietin etukäteen jo ennen talvea että voisiko vilp olla nyt kannattava ostos. Talo on pääkaupunkiseudulla...
  • M
    Mikki vastasi viestiketjuun Tekoälybuumi.
    Ihminen on ollut "tietotyössä" ylivertainen, mutta tuo asema on kyllä murtumassa pahasti. Ja en olisi niin varma fyysisestäkään työstä...
  • T
    Tifo vastasi viestiketjuun Asuntomarkkinoiden vaikeat ajat.
    Ok-talossa saat myös oman mielipiteen kuuluviin "yhtiökokouksessa" kun asiasta päätetään. Oman työn osuus on usein merkittävä ok-talon...
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Milloin lämmityskausi alkaa?.
    Meillä käy joka päivä vähintään kerran ja on vanha kondensoiva vehje. Kyllä se melkoisesti lämmittää. Meillä on myös pesutilojen lattia...
  • R
    Elokuussa meni 1014kwh 3,34c keskihinnalla. Samalla tuli pitkästä aikaa tarkistettua että kuinka arvokkaaksi tämä pörssielämä on...
  • Hair
    Ite kun sammuttaa selaimen, tyhjenee automaattisesti välimuistit, evästeet jne. Toki poikkeukset lisään tarvittaessa, esim. tämän...
  • Hair
    Hair reagoi jäsenen jiikoo viestiin ketjussa Asuntomarkkinoiden vaikeat ajat: Tykkää Tykkää.
    Pankkien asuntolainaus on nykyään todella tiukkaa. Ihan konkreettista esimerkkiä: pankinvaihto jäi väliin ihmisellä kun työsuhdeet...
  • A
    Arisoft vastasi viestiketjuun Milloin lämmityskausi alkaa?.
    Useampi asukas, kuumempi televisio, kuivausrumpu joka päivä käytössä... onhan noita isojakin eroja mikä mitäkin taloa lämmittää. Itse en...
  • pökö
    pökö reagoi jäsenen jarkko_h viestiin ketjussa Sähköautojen määrä kasvaa: Tykkää Tykkää.
    Toyotan burzee toiurng ja Subaru e-outback ovat aika tavallisia farmareita. Todella iso tavaratila ja arkikäyttöön sopivanoloisia...
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Sähköautojen määrä kasvaa.
    Itsellä kun eläkeikä ei ole enää kovin kaukana niin olen ajatellut sitä takarajana EV:n ostoon. Ehkä siihen mennessä markkinoille tulee...
  • A
    Ainakin Op sallii oman selitteen omalle tiliotteelle. Vastaanottajan ei pitäisi voida haluta molempia siksi se on estetty.
  • A
    Itse olen rajoittanut sen 50 Hz tasolle, joka on se taajuus, jolla pumppu aina starttaa. Minulla ideana rajoituksessa on se, että pumppu...
  • jarkko_h
    jarkko_h vastasi viestiketjuun Sähköautojen määrä kasvaa.
    Toyotan burzee toiurng ja Subaru e-outback ovat aika tavallisia farmareita. Todella iso tavaratila ja arkikäyttöön sopivanoloisia...
  • pökö
    pökö reagoi jäsenen Espejot viestiin ketjussa Sähköautojen määrä kasvaa: Tykkää Tykkää.
    Meillä on menneisyys ja tulevaisuus mutta myös nykyhetki. Öljyteollisuuden valtava markkina-arvo on pitänyt autoteollisuutta...
Takaisin
Ylös Bottom