Viimeisin toiminta

• Wespa
    Wespa vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Ei oikein muutakaan tapaa jos haluaa tarkasti yksilöidä millaista autoa tarkoittaa. 2002 valmistunut BMW 5-sarjalainen on ihan tyystin...
  • T
    -Teme- vastasi viestiketjuun Akkujen korjausta vai murskausta?.
    Sehän tarkoittaa että TI huollot olisi sen jälkeen pannassa?
  • Kellarinlämmittäjä
    "Yksiputkijärjestelmä" ei kiinnostanut. Isännöitsillä oli jokin tekninen projektia valmistellut heppu mukana ja tämä teilasi...
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Tiedän kyllä tämän, en vaan osaa yhdistää niitä mihinkään autoon, eikä kyllä osaa kaikki muutkaan. Ihan sama niissä bemmin...
  • J
    jsalmika reagoi jäsenen iro viestiin ketjussa Daikin Perfera 30 ja 40: Tykkää Tykkää.
    Melko pienellä vaivalla ja rahalla (alle 20€) voi tehdä ESP-pohjaisen mittarin jossa on esim 4kpl DS18B20 lämpötila-antureita...
  • T
    Tifo vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Minulle noi E tai W koodit ei kerro mitään auton iästä tai mallista. Yhtä raskasta lukea kuin teksti täynnä kirjoitusvirheitä. Ainoat W...
  • Wespa
    Wespa vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Siirtymä parhaasta vitossarjalaisesta karmean näköiseen ja epäluotettavampaan uudempaan korimalliin v. 2004. Edit. Ja siis E39, E60...
  • pökö
    Väännä nyt sen verran rautalankaa että mitä tämä mainittu tarkoittaa ? E39->E6x muutoksessa
  • A
    Arisoft vastasi viestiketjuun Keskustelua tietotekniikasta.
    Tätä olen tehnyt jo vuosikaisua. Mutta ei ole juurikaan tullut vastaan vuotoja. Kauan sitten erään tavarantoimitajalle antamani osoite...
  • I
    iro vastasi viestiketjuun Daikin Perfera 30 ja 40.
    Pana kokelussa anturin ympärille lisättiin massaa mutta anturi oli edelleen sisäyksikön sisällä. Minulla anturin siirto riittävän...
  • L
    Lurkus vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Kyllä minä ainakin tiedän mistä puhutaan ja paras tapa erotella eri ikävuodet. Ihan sama kuin mersuje. W202,203 ja vaikka 205. Osa ei...
  • F
    fraatti vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    5-sarjalaisten eri korimalleja eri vuosilta. Karkeasti tuossa tapauksessa vuosimallien 1990 - 2017 välissä olevia autoja. Vanhoja siis...
  • Husky
    Husky vastasi viestiketjuun Keskustelua säästä 2026.
    Silti oli pääkasvukaudella kolme varsin pitkää sateetonta jaksoa. Pirkanmaa
  • pökö
    Onko tämä nyt sitä bemmipoikien koodikieltä jota puhutaan ettei muut tiedä mistä autoista puhutaan?
  • Husky
    Husky vastasi viestiketjuun Keskustelua tietotekniikasta.
    Hmmm, mielenkiintoista tuollainen ketjutuskin, että jos tarkastelee viimeistä alusvaatemallistoa, niin ne heijastuisi vaimon laitteelle...
Takaisin
Ylös Bottom