Viimeisin toiminta

• F
    fraatti vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Mulla on tuollainen kuusikulmainen halkaistu "lenkki" tuollaisia varten. Sitten jo oikein tilanne menee huonoksi, niin...
    • 1789842055312.webp
    • 1789842436893.webp
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Aggregaattia ostamassa.
    Ei käynyt mielessäkään. Onko joku tietty mielessä?
  • A
    Minulle on kerran käynyt niin että viereisen laturin käyttäjä aktivoi latauksen minulle. Mutta se oli kyllä sen käyttäjän omaa sekoilua.
  • R
    Ulkoyksikön ja jalustan väliset kumitassut alkavat olemaan elonsa lopussa, paljon pientä halkeamaa ja kasaan menoa. Onko puuilon...
  • T
    Tifo vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Pajerossa jarruhommaa. Etuputki vaihtoon mutta putken mutteri nylppäs. Mottisahan viilalla viilasin m10 mutterin reiän sisäpuolelta...
    • 17898414311242048508346428687725.webp
    • 17898414840575060851579616341837.webp
  • W
    wannabe vastasi viestiketjuun Keskustelua säästä 2026.
    Tuoreet pitkän aikavälin ennusteet tarjoavat kiinnostavia vihjeitä siitä, että edessä saattaa olla kunnon ”vanhan ajan talvi”...
  • E
    Esäätäjä vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    No näinhän karvalakki mallin teslassa on. Sama penkki mutta muisti blokattu ohjelmasta pois. Jotain eroa kalliimpaan täytyy saada...
  • H
    Harrastelija vastasi viestiketjuun Datakeskukset.
    Petäjäskoski-Nuojuankangas osuisi tuolle kohtaa. Valmistuu ensi vuonna. Varsinainen Aurora 2 on vielä suunnittelussa.
  • K
    joskus toisinkin päin. joku maksoi lataukseni, jokin meni pieleen. laitoin kaapelin kiinni ja appi väitti että olen viereiseessä...
  • M
    markok vastasi viestiketjuun Keskustelua sähköautoista.
    EV akulle on tosiaan se erillinen 10 vuoden / miljoonan kilometrin akkuturva. Tuossakin korvauksen raja on SOH alle 70% eli aika huono...
  • M
    markok vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Osuit naulan kantaan. Penkin sähkösäätö ilman muistia... Voiko typerämpää varustetta enää olla. Tällaisiakin autoja markkinoilta löytyy.
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Aggregaattia ostamassa.
    Olen timcoa miettinyt. Kestääkö tuo sammuttamisen kuorma päällä vai tuleeko tuho?
  • T
    -Teme- vastasi viestiketjuun DIY kotiakut ongrid.
    Useampi Alibaba kauppias on nyt vastannut että Hithium 1175 kennoja ei ole saatavilla nyt
  • F
    Näyttääpi dieselin hinta olevan miltei 2.5e/l ja nyt on viikonloppu. Saa nähdä meneekö 2.8e/l rikki maanantaina. :hmm:
  • Husky
    Husky reagoi jäsenen ollikuhta viestiin ketjussa Datakeskukset: Tykkää Tykkää.
    Ihmeellistä että jotkut eivät millään tunnusta ongelmia tulevan noilla datakeskusten määrillä. Suunnitelupöydällä olevat tuulivoimalat...
Takaisin
Ylös Bottom