Viimeisin toiminta

• jamseil
    Maatelineessä taitaa olla melko sama mitä sinne väliin laittaa vai laittaako mitään. Muutaman käytetyn pumpun olen laittanut vanhoilla...
  • F
    fraatti vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Epäilemättä. Itse ajattelin että jos jää aukeamatta, niin sitten tuttu saa viedä auton sellaiseen pajaan mistä löytyy tarvittavat...
    • 1789843880925.webp
  • K
    kaihakki vastasi viestiketjuun Aggregaattia ostamassa.
    En ole testannut. Muuten kyllä on ollut monessa käytössä. Metelikään ei ole kovin iso. Joskus pidetty useita tunteja päällä, kun on...
  • T
    -Teme- vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Itse koen tämän erittäin hyvänä, koska itselläni ja vaimolla on hyvin erinlaiset säädöt ja molemmat käytetään autoa. On näppärää kun...
  • F
    CRC rostoffi siellä alkuun makasi sen vajaan viikon, niin että pohjalla oli milli pari irroitusöljyä ja autolla ajettiin normaalisti...
    • 1789843276762.webp
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Minulta katkesi tojotasta hehku kierteestä (90-luvulla) ja siitä tulikin sitte työmaa.
  • T
    Tunturi vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Bensa on aina ollut sähköisillä suuttimilla common rail. Suorasuihku jopa mekaanisella pumpulla paineen takia.
  • K
    kkk vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Mitä irrotusöljyä käytit?
  • K
    kkk reagoi jäsenen Tifo viestiin ketjussa Auton korjaus: Tykkää Tykkää.
    Pajerossa jarruhommaa. Etuputki vaihtoon mutta putken mutteri nylppäs. Mottisahan viilalla viilasin m10 mutterin reiän sisäpuolelta...
  • F
    Mulla on tuollainen kuusikulmainen halkaistu "lenkki" tuollaisia varten. Sitten jo oikein tilanne menee huonoksi, niin...
    • 1789842055312.webp
    • 1789842436893.webp
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Aggregaattia ostamassa.
    Ei käynyt mielessäkään. Onko joku tietty mielessä?
  • A
    Minulle on kerran käynyt niin että viereisen laturin käyttäjä aktivoi latauksen minulle. Mutta se oli kyllä sen käyttäjän omaa sekoilua.
  • R
    Ulkoyksikön ja jalustan väliset kumitassut alkavat olemaan elonsa lopussa, paljon pientä halkeamaa ja kasaan menoa. Onko puuilon...
  • T
    Tifo vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Pajerossa jarruhommaa. Etuputki vaihtoon mutta putken mutteri nylppäs. Mottisahan viilalla viilasin m10 mutterin reiän sisäpuolelta...
    • 17898414311242048508346428687725.webp
    • 17898414840575060851579616341837.webp
  • W
    wannabe vastasi viestiketjuun Keskustelua säästä 2026.
    Tuoreet pitkän aikavälin ennusteet tarjoavat kiinnostavia vihjeitä siitä, että edessä saattaa olla kunnon ”vanhan ajan talvi”...
Takaisin
Ylös Bottom