Viimeisin toiminta

• I
    Intolento vastasi viestiketjuun Hehkulamppu.
    Onko muuten kenelläkään teistä 4000-6000K valaistusta saunassa? Itse pidän saunassa ehdottomasti enemmän hehkulampun sävyisestä...
  • I
    Intolento vastasi viestiketjuun Hehkulamppu.
    On kellertävemmillekin valoille mahdollisia käyttökohteita, ei ehkä aivan kuvailemasi kaltaisille, mutta sellaisille jotka edes...
  • T
    Tämä on se mummolan haju. Ei liity välttämättä kosteusvikoihin. Sinänsä erikoista että senhän on pitänyt haista jo ostohetkellä.
  • I
    Intolento reagoi jäsenen Espejot viestiin ketjussa Hehkulamppu: Tykkää Tykkää.
    CRI on ei niin hyvä mittari LED lamppujen hyvyydelle. Ongelma on että CRI ei kerro valon spektriä jonka silmä näkee ja kaksi CRI 95...
  • Wespa
    Wespa vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Tuo muovilinssien kaihitauti on kyllä viheliäinen, siitäpä syystä on tullut suosittua joko sellaisia autoja joiden muoviumpioiden...
  • I
    Intolento reagoi jäsenen jussi viestiin ketjussa Hehkulamppu: Tykkää Tykkää.
    Hyvä värintoisto on aika avainasemassa siinä, miten sen valon mieltää. Paljonkaan valoa huonolla värintoistolla ei anna hyvää kokemusta...
  • M
    Muljunen reagoi jäsenen pökö viestiin ketjussa Keskustelua aurinkopaneeleista: Tykkää Tykkää.
    Eikä kaikkea tarvi tehdä itse. Joskus voi olla halvempaa teettää työ.
  • M
    Muljunen vastasi viestiketjuun Keskustelua aurinkopaneeleista.
    Ihan hyvän oloinen hinta. Itse maksoin juuri laskun alle 2 viikkoa sitten asennetuista paneeleista. Samat 16 paneelia, mutta 500...
  • O
    Oli tuossa vähän muutakin, kuin ilmavuodosta tummunutta rakennetta. "Talosta tunkeutui vaatteisiin tarttuvaa hajua. Hajun lähteeksi...
  • S
    SipuliSankari reagoi jäsenen pökö viestiin ketjussa Keskustelua aurinkopaneeleista: Tykkää Tykkää.
  • T
    Tifo vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Tollanen sinne tuli, kai tuossa on sisäinen säädin. Ja on tupla-akut. Tällaista tuo koneäly tarjoaa: "Koska säädin on laturin sisällä...
    • IMG-20260926-WA0002.webp
  • A
    Lisäksi paneelien virranantokyky on suurempi kuin invertterin kyky ottaa sitä vastaa. Paneeli on myöskin varustettu vain 96 kennolla...
    • 1790492159859.webp
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Keskustelua aurinkopaneeleista.
  • pökö
    pökö reagoi jäsenen SipuliSankari viestiin ketjussa Keskustelua aurinkopaneeleista: Tykkää Tykkää.
    Myyjä kertoi, että data sheetin mukaan olisi "allblack" eli ei olisi mitään metallin värisiä kehyksiä. Kyllä on, ei yhden ainutta puuta...
  • H
    Nyt vasta huomasin PKS-nettipalvelussa graafin kulutusvaikutuksesta. Paras tulos Helmikuu-26 -5snt/kWh.
    • kulutusvaikutus.webp
Takaisin
Ylös Bottom