Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
COP käyrissä on joko virheellisesti tai tarkoituksella kW:t yksikkönä
On niihin jäänyt vielä tuo merkintä "lämmitystehokin" vaikka otsikkona on COP. Sinällään hienot luvut. Jos joku seikkailee jossakin Ruåtsin maan palstoilla, voisi tuoda jotain havaintoja käyttökokemuksista. Tuo COP:t kiinnostaisi erityisesti. Jos niitä myydään, kai niitä joku käyttääkin.
on ehkä paperilla, todellisuus voi olla toinen.Nibelä Hyviä laitteita varmasti ovat mutta kysymys onkin, ovatko oikeasti niin hyviä että ovat kovan hintansa arvoisia.
Mitenköhän tämä muuten, eikö tuo ole lähinnä sen SMO ohjauskaapin pihvi? Itse laite kai hoitaa vaan omaa elämäänsä, sulatuksia ym ja tuo SMO tilaa siltä koneelta tehoa oman näkemyksensä mukaan. Mahtaiskohan millään propellihattuteknologialla päästä siihen laitteeseen suoraan kiinni ilman SMO:ta.. Tämä mun nykyinenhän on helppo kun sitä voi vetää kärkiohjauksella, jos tuota uudempaa saisi ohjattua vaikka 0-10V tai vastaava, niin esim. mulla olis kaikki logiikka valmiina, SMO olis turhake asteminuuteineen ja käyrineen. Onkohan joku jossain perehtynyt välissä olevaan ohjaukseen. Kouluruotsi ei ole mun vahvuuksiani...Eniten vääntöä tuolla tuntuu käydyn laitteiden ohjauslogiikasta jossa asteminuutit aiheuttavat ihmetystä kun laite ei käyttäydykään aina johdonmukaisesti ja odotusten mukaisesti.
Tutun näköistä käppyrää.Kauheesti sahaa lämmöt, käykö tuo katkoa vai mitä tuo on?
Olikos tuo F2120 sama tekeles kuin Jäspin Air Nordic?
Tässähän se syy.puskurina ainoastaan tuo sisäyksikön 16L
puskurina ainoastaan tuo sisäyksikön 16L.

Kävin tarkastamassa mukana tulleet paperit ja huoneanturi on lisävaruste Jäspissä.Tässähän se syy.
Kone toimii huomattavasti loogisemmin, mikäli vesitilaa löytyisi vaikka se 100l enemmän. Sen voi kytkeä sarjaan tuohon järjestelmään.
Oletko ihan varma puuttuvasta huoneanturista? Sellainen nimittäin tulee VVM320 sisäyksikön mukana, enkä oikeen jaksa uskoa että Jäspi niitä itselleen keräisi..
No perskules, sillä selvästi rahoittavat logon vaihtamisen sisäyksikköön, äkkiä katsottuna tuo nimittäin on VVM320Kävin tarkastamassa mukana tulleet paperit ja huoneanturi on lisävaruste Jäspissä.
Eikö Jäspin sisäyksikkö sisällä tuota EMK300/310?Voi olla väärä ketju kysellä, mutta onko kenelläkään kokemusta tuosta Nibe EMK 300 mittarista?
Pistin tarjouspyynnöt UKV100 ja UKV200 puskureista. UKV200 voi kokonsa puolesta tuottaa ongelmia.
Eikö Jäspin sisäyksikkö sisällä tuota EMK300/310?
Niben VVM320 se on...
Tuossa järkevämpi samaan hintaan: https://www.maalampotukku.fi/product/3161/energy-save-bt200tc-1

Keltaisen viivan korkein huippu tuossa kuvassa on 52.7C ja viimeinen näkyvä huippu 46.2C.Tuo kuvaaja on hieman sekava kun toi toinen boksi muuttaa viivojen paikkaa, mutta tuottaako vehje siis tuossakin kuvaajassa melkein kokoajan ~50C lämpöä pattereihin?
Jäspiä kyseltiin, mutta ilmeisti hinta oli huomattavasti kalliimpi kuin esim. tuo energy save.
Tarkoituksena oli katsella mitä talo syö, mutta olisiko tuolla sijoituksella mitään mahdollisuutta arvioida COPpia?