Tois puol jokke
Vakionaama
hinnat näyttää olevan oikeesti alespäin, odotellaan vielä....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
| Sopimusaika | 24 kk |
| Perusmaksu | 3,98 €/kk |
| Päivä | 5,29 snt/kWh |
| Yö | 4,19 snt/kWh |
Oliko tässä jo kuukausimaksut mukana?Tuote Loiste Puhdas, yösähkö, 2 vuotta ja keskihinta energialle 4,74 snt/kWh.
Oliko tässä jo kuukausimaksut mukana?
Mitä on keskihinta kun kuukausimaksu huomioidaan?Ei, pelkkä energia.
Mitä on keskihinta kun kuukausimaksu huomioidaan?
Täällä tuntuisi hinnat olevan laskusuunnassa https://www.sahkomittari.fi/vertaa-sahkosopimus/
Helenillä 4,98 c/kWh + 0€/kk 12kk sopimus.
Tuota tuli nyt tilattua.![]()
Huomasin saman, että pitkästä aikaa pörssisähkö on edes yöllä toistaiseksi voimassaolevaa sopparia halvempaa...Kevättulvat taitavat olla aluillaan kun yöllä sähkön hinnat lähestyvät nollaa
https://www.nordpoolgroup.com/Market-data1/Dayahead/Area-Prices/FI/Hourly/?view=table
Odotteletko lumien sulamisen yhdistyneenä melkein helteeseen kestävän pitkäänkin? Toki samalla, kun jossakin on korkeapaine (Etelä-Suomessa), jossakin on matalapaine (Ranskassa, Espanjassa ja Atlannilla mm.) ja tuuli virtaa rivakasti tuossa välissä (Pohjois-Saksan, Tanskan, Etelä-Ruotsin ja Norjan kautta).Tulikoha liian aikaisin tartuttua tuohon Helenin 4,98c/kWh tarjoukseen![]()
Mulla on tuo sama syyskuun loppuun asti. Kyllä joku syystarjous löytyy kun tuo loppuu.Itsellä loppuu helenin 3,99cnt/kwh 0e/kk soppari syyskuussa. Eiköhän ne kesällä taas jotain kivaa keksi, että ei nyt sentään tappiolle koko sähkönmyynti toiminta mene
Kannattaisko ottaa tämän saman minkä mulle tarjoavat vastaavan jatkoksi...Aika loppuu kesken, 14 pv pitää olla sopimuksen vaihtoon aikaa. 17.5 loppuu Helenin 24 kk 3,99 24/7 hinta.
Halvin mikä on tullut vastaan on 4,90 toistaiseksi voimassa , joten varmaan tuohon pitää siirtyä sillä Helen ei anna mitään tarjousta kun olen heiltä kohta 2 vuotta rahaa riistänyt.
Lukitsin Loisteelta 5,09 €/kWh+ 2,97 €/kk. 24 kk määräaikainen sopimus. Kirpaisee 30 % nousu, mutta en kirveelläkään saanut parempia tarjouksia.