Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Odottele tilausvahvistuksen saapumista. Ei tainnut tarjousehdoissa olla erikseen asiasta mainintaa...eiku hetkone.. mulla tuo s-postissa näyttää hinnaksi 5,14c. Laitoinkohan kulutuksen väärin.. :O
Noniin.. Nyt sieltä sitten tuli uusi lasku, missä ensi kuun lopusta eteenpäin sähkön hinta nousee nykyisestä 4,19c -> 8,32c. Sekä ennakkolasku tulevasta arvioidusta sähkönkäytöstä seuraavilta 3kk ajalta. Mitään ilmoitusta ei tullut että sopimus mennyt umpeen (sekin olisi pitänyt tulla jo pari kuukautta sitten). Oletan kuitenkin, että nyt minulla on tuo 4viikkoa aikaa purkaa sopimus heidän kanssaan. Tämä kuitenkin vain oletusta koska puhelimeen tai sähköpostiin ei vastata heiltä. Myyjänä siis paljon keskusteltu FI-NERGY.
Juu näinhän se on. Odottelin vain että sieltä olisi tullut joku ilmoitus sopimuksen päättymisestä jne. Heille kun soittelee niin ei vastata. Sähköpostiin tuli automaativastaus että vastaavat 3pvän kuluessa, siitä on nyt 7 päivää...Jos sopimus loppuu määräaikaisena niin yleensä se jatkuu toistaiseksi voimassa olevana, ja senhän saa katkaistua nopeitten tekemällä uuden sopimuksen toisen yhtiön kanssa.
Ilmeisesti sulla on "toistaiseksi voimassa" tilanne, niissähän hinnat tuppaa pomsahtamaan. Kiiruusti tekemään uutta sopparia toiseen firmaan, senkin saa vaihdettua jos löytyykin jostain parempi, kunhan toimii nopeasti
Ja julkaisijana sähkönmyyjä...
Ei, mutta yleensähän nämä menee niin, että listataan ne temput joita kilpailijat käyttää mutta itse ei käytä, ja jätetään listaamatta ne temput joita itse käytetään.
Ei, mutta yleensähän nämä menee niin, että listataan ne temput joita kilpailijat käyttää mutta itse ei käytä, ja jätetään listaamatta ne temput joita itse käytetään.
Otin pari viikkoa sitten Outokummun energian pörssisähkön 1,88€/kk ja 0,25c/kWh. Samaan aikaan Helen tarjosi 2 vuoden sopparia 5,29c/kWh ja 1,5€/kk(3€/kk ja eka vuosi ilmaiseksi).
Nyt hiukan kaduttaa, kun katson noita pörssisähkön hintoja päivällä
Isoja tappioita ei pääse 10MWh vuosikulutuksella tulemaan, mutta jää nähtäväksi miten pörssisähkön hinta kehittyy.
Järjestelmässäni ei ole mahdollisuutta painottaa yölämmitystä, mutta nyt välikautena se hoituu automaattisesti päivä- ja yölämpötilojen erona.
Tänään tuli ensimmäinen sähkölasku pörssisähköstä. Hinta kilowattitunnille kuukausmaksu mukaanlukien oli 6,18c, eli jonkunverran kalliimpaa tällä aikavälillä kuin tuo Helenin tarjous olisi ollut.
Helen taas. 4,98 ja 3,84 /kk.
Suomisähkö 24 kk ennakkotilaajan etu | Helen
www.helen.fi
Tarkoittanet https://live.leppakoski.fi/demoTuosta voi kokeilla demoa: https://live.leppakoski.fi/
Toivottavasti oma arvaukseni on väärä, ja kuluttajasähkön hinta laskee. Eiköhän siinäkin tapauksessa siirron/tehotariffin myötä saada loppuhinta kuluttajalle pysymään vähintään nykyisessä. Se vaan, että onhan tämä koko OL3 rehellisyyden nimissä ollut täysi fiasko ja kaikkea muuta kuin taloudellisesti kannattavaa tähän asti. Montakohan vuotta menee, että päästään edes tma tasoon vaikka kuinka tehokas?Jää nähtäväksi. Tuotantoa verkkoon tulee yhtä paljon mitä Olkiluoto 1 & 2 tuottavat yhteensä eli ~12/13 terawattituntia lisää. Hinta-arvio 37-38 euroa megawattitunti, omakustannehinta. https://www.talouselama.fi/uutiset/...insahkoa/9b7f9d53-0b34-4b09-8986-8b27c9e25466
Vaihdoin juuri toimittajaa:
Tuote Lumo Energia Markka
Perusmaksu 0 €/kk
Energiamaksu 3.63 snt/kwh
On halpaa...Vaihdoin juuri toimittajaa:
Tuote Lumo Energia Markka
Perusmaksu 0 €/kk
Energiamaksu 3.63 snt/kwh