Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Scroll sanoi:Onko tuo ulkomailta hankittu Technibel?
Scroll sanoi:Ebaysta vai mistäkö tilasit?
Tässä on kyllä yksi tyylikkäimmistä asennuksista mitä on tullut nähtyä!![]()

Mielenkiintoiset maatelineet. Onko omaa tuotantoa?Alkukesän aikaansaannoksia. -70 luvun taloissa
Mulla olisi ollut kova houkutus pujottaa noihin putkiin armaflexit kun päät oli vielä auki. Paikasta riippuen ei silti usein tarvi eristää ollenkaan.Perjantain aivot jumiin-rakennelmia.
Maanantaina viimeistelyt ja kohti uusia seikkailuja.![]()
Sehän noissa on ongelma, kerran eräs asiakas teki reklamaation kun vanha kaksoispesäkattilan omaava pannuhuone oli hyvä pyykinkuivaustila, mutta VILPin jälkeen ei enää pyykki kuivunut samalla tavalla. Pannarin lämpötila tippui +35 asteesta +22 asteeseen.Minä kun noita aikanaan eristelin tuli teknisestä tilasta niin viileä että se olisi vaatinut patterin. Nyt on osa putkia ilman eristettä kun systeemit on muuttuneet pariin kertaan. Enkä taida eristää.

Tästä voi vähän haarukoida kattilalämmityksen hukkalämmön määrääSehän noissa on ongelma, kerran eräs asiakas teki reklamaation kun vanha kaksoispesäkattilan omaava pannuhuone oli hyvä pyykinkuivaustila, mutta VILPin jälkeen ei enää pyykki kuivunut samalla tavalla. Pannarin lämpötila tippui +35 asteesta +22 asteeseen.![]()
Tästä voi vähän haarukoida kattilalämmityksen hukkalämmön määrää![]()

Auenneita silti näkee, oli vika sitten liimassa tai liimaajassa.On kyllä liimaajassa vikaa jos ei armaflex ilman teippauksia pysy kiinni. Sehän on niin tiukka liimaus että se arma repeää itse ennen kuin liimasauma.
Ongelma koski valmiiksi halkaistuna ja "teippipinnalla" ostettavaa armaflexiä, ei itseliimattuaOn kyllä liimaajassa vikaa jos ei armaflex ilman teippauksia pysy kiinni. Sehän on niin tiukka liimaus että se arma repeää itse ennen kuin liimasauma.