Pitäisi hommata muutama IP-kamera ulos. Minulla ollut yksi Foscamin kamera jo hyvin pitkään. Se on toiminut hyvin mutta Foscameita ei ole voinut pitkään aikaan konfata kaikilta osin kuin aatamin aikaisella Firefoxin selaimella mihin saa saman ikäisen plugarin. Foscamilla ei ole nykyäänkään softaa millä kameran kuvaa voisi katsoa PCn selaimella ja säätää triggaus aluetta kameran kuvassa.
Onko suosittaa saman hintaluokan luotettavaa ulkokameraa?
Pitää siis aidosti toimia kymmenen vuotta ja myös kovalla pakkasella. (Foscamissa on lämmitysvastus).
Lisäksi plussaa jos on saatavana myös jonkinlaisella teleobjektiivilla.
Onko suosittaa saman hintaluokan luotettavaa ulkokameraa?
Pitää siis aidosti toimia kymmenen vuotta ja myös kovalla pakkasella. (Foscamissa on lämmitysvastus).
Lisäksi plussaa jos on saatavana myös jonkinlaisella teleobjektiivilla.
Voitko vähän avata enemmän, mikä kamera jne..