Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä lämpöistä tällöin puhaltaa ulos?Pana HZ09 käy vain 550W:tin teholla 5 asteen ero säädöllä ja 4:sen puhalluksella. Onko tämä oikein?
Ei se kylmä sinne ylös mene. Ainoastaan avoimesta ikkunasta tulee sisälle lämmintä.Laitoin 23c pyyntiä. Siivekkeet autolla ja puhallus manuaalisesti täysillä. Alakerrassa 25-26c ja ylhäällä parvella 30c. Toivottavasti yläkerran ikkunasta lähtisi edes vähän lämpöä pihalle. Tosin ulkona on edelleen 26.3c. Ihan älytöntä.
Täälä kanssa yli 3 viikkoa kanssaJäähdytys ollut täällä päällä jo kuukauden päivät.
Hiukan on samaa ongelmaa itselläkin ja kun se oma työhuonekin on tuolla yläkerrassa, niin... Juu, tänään tehtiin ihan suosiolla etäduunipäivä alakerrassa, olkkarin soffalla, läppäri sylissä, vaikka kuinka yläkerrassa on kunnon office-vermeet telakoineen kaikkineenAlakerrassa 25-26c ja ylhäällä parvella 30c.
Kuinka kylmää laite nyt puhaltaa noilla asetusarvoilla? Jos se puhaltaa noin 10 C lämpöistä, niin laite on kunnossa.Pana HZ09 käy vain 550W:tin teholla 5 asteen ero säädöllä ja 4:sen puhalluksella. Onko tämä oikein?
ULKONA 29, SISÄLLA 25, ASETUSARVO 20 ASETTA
Eikö se lämpö mene illalla ikkunasta ulos, kun ulkona jäähtyy viileämmäksi, kun alakerran pyynti. Päivällä olen pitänyt yläkerran ikkunaa kiinni ja yöllä auki.Ei se kylmä sinne ylös mene. Ainoastaan avoimesta ikkunasta tulee sisälle lämmintä.
LAITA IKKUNA KIINNI, ja ala kertaan nukkumaan![]()
Vaan kun yölläkään ei alle +20 mennä, niin se siitä "jäähtymisestä"Eikö se lämpö mene illalla ikkunasta ulos, kun ulkona jäähtyy viileämmäksi, kun alakerran pyynti. Päivällä olen pitänyt yläkerran ikkunaa kiinni ja yöllä auki.

Taitaa tuolla huoltoporukalla olla nuita kiireitä tähän aikaan jonkun verran jo muutenkin, joten voi hyvinkin olla että joutuu vieläpä ns. jonon ohituskortin hommaamaan isolla rahalla jos haluaa sen koneensa kuntoon kovinkin nopeaanKyllä nyt tuli taas säästöä ettei käytetty 3 vuoteen ja saa tilata huollon paikalle...

Mulla on nyt pyynti 20C ja olohuoneen mittari näyttää 21.9 astetta.Kannattaa pitää näillä keleillä pumppu päällä jatkuvasti ja maltillisella pyynnöllä. Pyynti 25C tuntuu ihan inhimilliseltä kun ilma on kuivaa. Ainakin meillä tuo FH35 vie tällä hetkellä noin 5kwh/vrk ja ulkona on päivällä 31-32C. Jos sen sammuttaa päiväksi, niin talo alkaa lämmetä ja sitten jäähdyttäminen vie taas enemmän enegiaa. Ei autollakaan kannata moottoritiellä turhaan jarrutella.
Ainakin Gigantissa oli vielä 2 viikkoa sitten kokonainen valikoima siirrettäviä ilmastointilaitteita. Kalleimmat näyttivät olevan jotain 500 € pintaan.Saa nähdä missä vaiheessa tulee tuonne yläkertaankin se oma ILP investoitua
Mulla on jo just hommattu 1 kpl näitä, eikä maksanut kuin 210€, mutta kannoin sen jo as.vaunuun tulevaa kesälomareissua varten, eikä laiska jaksa/viitsi/huvita kantaa sitä takaisin sisäänAinakin Gigantissa oli vielä 2 viikkoa sitten kokonainen valikoima siirrettäviä ilmastointilaitteita. Kalleimmat näyttivät olevan jotain 500 € pintaan.