Intruder 1400
Jäsen
Panasonicin sisään rakennetun wifin yhdistin otsikon mukaiseen sovellukseen. Softaa määrittäessä/pumppua lisättäessä AP yhteys vaihtoehdolla ei meinannut tulla mitään. Softa vaan ilmoitti, että ei löydä laitetta tms. Lopulta sain toimimaan, kun palautin pumpun wifiin tehdasasetukset. Toista puhelinta en sitten saakaan siihen millään tai saan, mutta taas pumpun wifin resetin kautta jolloin edellinen liitetty puhelin häviää. Onko joku saanut tuon yhdistettyä kahteen puhelimeen yhtäaikaa? Anroid 8.0 käytössä. En netistä etsimälläkään löytänyt kuin ohjeen miten yksi puhelin yhdistetään. Oman haasteen tähän varmaan tekee sekin, kun jouduin välillä wifin pumpusta resetoimaan ja aina sitten rekisteröimään uudelleen. Huomasin, että comfort cloud softaankaan ei tullut omistaja valikkoa lainkaan. Siinä kohtaa luovutin.
Yön yli oltuaan omistaja valikko olikin sitten ilmestynyt. Kankean oloinen softa. Miten saan tuonne omistaja valikon alle lisättyä toisia käyttäjiä? Olisiko jollain vinkkiä? Jos toisen puhelimen asennan samalla tapaa kuin ekan niin pitää pumppu taas rekisteröidä. Salasanan ja nimen olen pumpulle antanut niin luulisi toisen puhelimen niitä kysyvän ja näin linkittyvän yhteen. Jotain teen varmaan väärin. Nyt toimii yhdessä luurissa, mutta tarve olisi toiseen luuriin myös. Reitittimessä ei ole WPS toimintaa ja tarkalleen ottaen tuo ainut liitetty puhelin on yhdistetty wlan toistimen kautta pumppuun. Pumppu myös saman toistimen jakamassa verkossa kuin puhelin ja 2.4Ghz.
Yön yli oltuaan omistaja valikko olikin sitten ilmestynyt. Kankean oloinen softa. Miten saan tuonne omistaja valikon alle lisättyä toisia käyttäjiä? Olisiko jollain vinkkiä? Jos toisen puhelimen asennan samalla tapaa kuin ekan niin pitää pumppu taas rekisteröidä. Salasanan ja nimen olen pumpulle antanut niin luulisi toisen puhelimen niitä kysyvän ja näin linkittyvän yhteen. Jotain teen varmaan väärin. Nyt toimii yhdessä luurissa, mutta tarve olisi toiseen luuriin myös. Reitittimessä ei ole WPS toimintaa ja tarkalleen ottaen tuo ainut liitetty puhelin on yhdistetty wlan toistimen kautta pumppuun. Pumppu myös saman toistimen jakamassa verkossa kuin puhelin ja 2.4Ghz.
jo hallussa. Mutta sen muistan että käytin sitä toista vaihtoehtoa "Muut (ilmastointilaite, jota on käytetty aiemmin)" kakkoslaitteen yhteydessä.
On vastaavia katkoja ollut aiemmin - toivotaan että saavat palvelun nopeasti pystyyn.