pökö
Kaivo jäässä
Pakon sanelemaa tai ei mutta mielellään ei suoraan rahoitettaisi putinin operaatioita.Se että me ei osteta kaasua venäjltä on pakon sanelemaa, ei selän suoruutta. Mutta meidän täytyy ostaa kaasua ja öljyä muualta. Saudeilta. En usko että kukaan pääsee pyhimykseksi ostamalla saudikaasua tai öljyä.
