Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lumme tarjosi hetki sitte 6kk ilman kk-maksua, sen jälkeen 3,99. Marginaalia en muista, tyttärelle otin tuon.Mistäs sai edullisimman kk-maksu ja marginaalin pörssisähköön luotettavalta toimijalta? Pitäs varmaan itsekin tehdä pian sopimus johonkin.
13-14 snt/kwh ei toivottavasti ollut pohja. Jos näin on niin seuraava talvi tulee aika kalliiksi. Lämmityskulut lähes kolminkertaistuu.Jotenki tuntuu nyt että kiinteähintaisten sähkötarjousten pohja on nähty ja hinnat kääntyy loivaan nousuum.
Tsekkaa HerrforsMistäs sai edullisimman kk-maksu ja marginaalin pörssisähköön luotettavalta toimijalta? Pitäs varmaan itsekin tehdä pian sopimus johonkin.
Kyllä niitä on ollut alle 10 snt.13-14 snt/kwh ei toivottavasti ollut pohja. Jos näin on niin seuraava talvi tulee aika kalliiksi. Lämmityskulut lähes kolminkertaistuu.
En ole sellaisia tänne kaakonkulmalle nähnyt. Paitsi noita +/- soppareita mutta sellaisessa ei ole mitään järkeän kun asuntoa pitää lämmittää myös päivällä.Kyllä niitä on ollut alle 10 snt.
Eiks Lumme näy kaakonkulmalla, ei se kaukana sieltä ole.En ole sellaisia tänne kaakonkulmalle nähnyt
En ole kahden vuoden soppareita jatsonut. En halua sitoutua niin pitkäksi aikaa tupla hintaiseen sopimukseen. Nykyiseen hintaan verrattuna. Vuoden sopparia Lumme ei taida edes tarjota. Vuoden voisin maksaaa tupla hintaa lämmityskuluissa tässä maailman tilanteessa.Eiks Lumme näy kaakonkulmalla, ei se kaukana sieltä ole.
On siellä 6kk ja 12kkVuoden sopparia Lumme ei taida edes tarjota.
Eikun niin, mutta joku Imatra kuitenkiImatran Seudun Sähkö Oy taitaa olla eri yhtiö.![]()
Onpa nämä eläväisiä. Voisin vannoa että hetki sitten noilla ei ollut 6kk tarjolla.On siellä 6kk ja 12kk
Helen, varsinkin kun ottaa huomioon pientuotannon myynnin (ei marginaalia)Mistäs sai edullisimman kk-maksu ja marginaalin pörssisähköön luotettavalta toimijalta? Pitäs varmaan itsekin tehdä pian sopimus johonkin.
Jos Oomia pitää luotettavana, se on Heleniäkin halvempi (ostosopparin kanssa aurinkosähkön myynnistä ei kuluja)Helen, varsinkin kun ottaa huomioon pientuotannon myynnin (ei marginaalia)
Just olin näkevinäni Helenille sos.mediassa mainostarjouksen pörssisähköstä, jossa kk-hinta oli 1,97 € (norm. 3,93 €). Koitinpa tuota etsiä uudelleen mutta enpä löytänyt eikä löydy Helenin sivuilta. Mietin itse, et pitäisikö oma pörssisoppari Helenillä päivittää, sillä itse maksan tuon 3,93 € / kk. Tarjous oli voimassa 26.6 asti. Onko tuon joku muu bongannut?Mistäs sai edullisimman kk-maksu ja marginaalin pörssisähköön luotettavalta toimijalta? Pitäs varmaan itsekin tehdä pian sopimus johonkin.
Ei täällä ole vasta kuin 13. päivä?26.6 asti voimassa joten voi olla jo myöhäistä.
Tarjous voimassa on eri asia kuin tarjoushinta, joka on voimassa 28.2.202426.6 asti voimassa joten voi olla jo myöhäistä.
Koitinpa tuota etsiä uudelleen mutta enpä löytänyt eikä löydy Helenin sivuilta. Mietin itse, et pitäisikö oma pörssisoppari Helenillä päivittää, sillä itse maksan tuon 3,93 € / kk. Tarjous oli voimassa 26.6 asti. Onko tuon joku muu bongannut?
Ei täällä ole vasta kuin 13. päivä?
Tiedän kyllä, mutta noin isojen asioiden päättäminen voi helposti kestää niin että tarjous vanhenee. Onhan tuossa yli 10 eurosta kyse.Tarjous voimassa on eri asia kuin tarjoushinta, joka on voimassa 28.2.2024![]()
Kyllähän tässä nyt pelataan tulevaa talvea varten. Porukka ei sitoudu enää määräaikaisiin näillä hinnoilla. Talvella tulee sitten sopivasti taas joku tekaistu "kriisi" sit nähdään mitä tapahtuuSähköä on liikaa että ihan miinushinnalla pitää myödä, mutta sähkön hinta se vain nousee.
On nämä ihmeelliset markkinat.
Olisi vaan jokin mihin sen sähkön pistäisi puoleksi vuodeksi talteen. Ei sähkö ole ennenkään kesäkuussa kallista ollut.Sähköä on liikaa että ihan miinushinnalla pitää myödä, mutta sähkön hinta se vain nousee.
On nämä ihmeelliset markkinat.
Mulle Lumme ei tarjoa 12kk sopparia. Välillä näkyy 24kk ja 6kk soppari ja hetken päästä ainoastaan 24kk soppari. 12kk sopparia minulle ei tarjota. Oliskohan se soitettava heille.Eikun niin, mutta joku Imatra kuitenki
Onpa nämä eläväisiä. Voisin vannoa että hetki sitten noilla ei ollut 6kk tarjolla.
Mutta totta, että määräaikaisten hintojen ylöshilaus on alkanut
Etkä pääse tuosta eteenpäin vai etkö näe koko sivua?Mulle Lumme ei tarjoa 12kk sopparia.
Laskin että n.2250kWh/kk on leikkauspiste johon asti Tämä Helenin tarjous halvempi kuin Oomin normaali hintaJust olin näkevinäni Helenille sos.mediassa mainostarjouksen pörssisähköstä, jossa kk-hinta oli 1,97 € (norm. 3,93 €). Koitinpa tuota etsiä uudelleen mutta enpä löytänyt eikä löydy Helenin sivuilta. Mietin itse, et pitäisikö oma pörssisoppari Helenillä päivittää, sillä itse maksan tuon 3,93 € / kk. Tarjous oli voimassa 26.6 asti. Onko tuon joku muu bongannut?
Edit: piti kaivaa todisteet eli liitetty kuva
katso liitettä 87169
Eikös tuo 0€/kk ole vain väliaikainen ilo ja taisi Heleninkin kk-ale olla määräaikainen...Lumme energian tarjoushinta (ei kk-maksua) on halvempi n.1750kWh/kk asti kuin tämä Helenin tarjous
Ovat kamppiksia, Lumme Energian 0€/kk voimassa vuoden loppuun ja Helenillä kk hinnan puolitus voimassa Helmikuun loppuun, mutta kumpikaan ei kuitenkan sido määräaikaiseen soppariin.Eikös tuo 0€/kk ole vain väliaikainen ilo ja taisi Heleninkin kk-ale olla määräaikainen...
Tuo tarjous tuli myös ja en tehnyt mitään niin kuukauden päästä tuli paljon edullisempi ehdotus 9.92c/kwh.Lukitsin 24 kk Lumpeen 9,98/kk. On sikakallis, mutta sillä ostan mielenrauhaa. Kesäajan kulutus on aurinkopaneelien myötä vähäistä. Aika näyttää miten rajusti tulee persnettoa .
Ei sähkö ole ennenkään kesäkuussa kallista ollut.
Lukitsin 24 kk Lumpeen 9,98/kk. On sikakallis, mutta sillä ostan mielenrauhaa. Kesäajan kulutus on aurinkopaneelien myötä vähäistä. Aika näyttää miten rajusti tulee persnettoa .
Ei ne yksittäiset tunnit / päivät, vaan kokonaisuus. Omalla profiililla sähkö on maksanut kesäkuussa 2,09 c/kWh … tuo nyt on aika kaukana 10 c/kWh. Mutta katsotaan mikä on hinta kuun lopussaJoo, eikä ole ennenkään sähkö maksanut kesäkuussa halvimmilla kiinteillä soppareilla 10cent luokkaa.