Sähkön tarjoushinta NYT! - Keskustelut ja tarjoukset

fraatti

Hyperaktiivi
Mistäs sai edullisimman kk-maksu ja marginaalin pörssisähköön luotettavalta toimijalta? Pitäs varmaan itsekin tehdä pian sopimus johonkin.

pökö

Kaivo jäässä
Tämä on mielestäni ainakin 2 kertaa noussut pienessä ajassa

Liitteet

• Screenshot_20230612-203933.png
    Screenshot_20230612-203933.png
    131,1 KB · Katsottu: 176

Nobody

Aktiivinen jäsen
Eiks Lumme näy kaakonkulmalla, ei se kaukana sieltä ole.
En ole kahden vuoden soppareita jatsonut. En halua sitoutua niin pitkäksi aikaa tupla hintaiseen sopimukseen. Nykyiseen hintaan verrattuna. Vuoden sopparia Lumme ei taida edes tarjota. Vuoden voisin maksaaa tupla hintaa lämmityskuluissa tässä maailman tilanteessa.

Duudson

Jäsen
Olikos kulutusvaikutuksellisia 6kk soppareita muilla tarjolla kuin Imatralla? Tuonkin voisin ottaa jos saisi alkamaan hiukan pidemmältä kuin 3kk päästä.

Skata

Vakionaama
Mistäs sai edullisimman kk-maksu ja marginaalin pörssisähköön luotettavalta toimijalta? Pitäs varmaan itsekin tehdä pian sopimus johonkin.
Just olin näkevinäni Helenille sos.mediassa mainostarjouksen pörssisähköstä, jossa kk-hinta oli 1,97 € (norm. 3,93 €). Koitinpa tuota etsiä uudelleen mutta enpä löytänyt eikä löydy Helenin sivuilta. Mietin itse, et pitäisikö oma pörssisoppari Helenillä päivittää, sillä itse maksan tuon 3,93 € / kk. Tarjous oli voimassa 26.6 asti. Onko tuon joku muu bongannut?

Edit: piti kaivaa todisteet eli liitetty kuva
IMG_2208.jpeg

Viimeksi muokattu:

rawpower

Aktiivinen jäsen
Sähköä on liikaa että ihan miinushinnalla pitää myödä, mutta sähkön hinta se vain nousee.
On nämä ihmeelliset markkinat.
Kyllähän tässä nyt pelataan tulevaa talvea varten. Porukka ei sitoudu enää määräaikaisiin näillä hinnoilla. Talvella tulee sitten sopivasti taas joku tekaistu "kriisi" sit nähdään mitä tapahtuu ;)

DrPaiN

Aktiivinen jäsen
Ei voi mitään, otin sitten tuon Lumpeen 6kk määräaikaisen talvikuukausille 1.10. -->
9,7snt/kwh + 3,99e
Hinta on liki tuplat edelliseen 24kk jaksoon samasta yhtiöstä. Ei kestä kasetti arpoa että mitä se voisi maksaa... tuo jakso on ottanut perinteisesti sen 15.000-16.000kWh.

Nobody

Aktiivinen jäsen
Eikun niin, mutta joku Imatra kuitenki :)

Onpa nämä eläväisiä. Voisin vannoa että hetki sitten noilla ei ollut 6kk tarjolla.
Mutta totta, että määräaikaisten hintojen ylöshilaus on alkanut
Mulle Lumme ei tarjoa 12kk sopparia. Välillä näkyy 24kk ja 6kk soppari ja hetken päästä ainoastaan 24kk soppari. 12kk sopparia minulle ei tarjota. Oliskohan se soitettava heille.

-Teme-

Vakionaama
Just olin näkevinäni Helenille sos.mediassa mainostarjouksen pörssisähköstä, jossa kk-hinta oli 1,97 € (norm. 3,93 €). Koitinpa tuota etsiä uudelleen mutta enpä löytänyt eikä löydy Helenin sivuilta. Mietin itse, et pitäisikö oma pörssisoppari Helenillä päivittää, sillä itse maksan tuon 3,93 € / kk. Tarjous oli voimassa 26.6 asti. Onko tuon joku muu bongannut?

Edit: piti kaivaa todisteet eli liitetty kuva
katso liitettä 87169
Laskin että n.2250kWh/kk on leikkauspiste johon asti Tämä Helenin tarjous halvempi kuin Oomin normaali hinta
Lumme energian tarjoushinta (ei kk-maksua) on halvempi n.1750kWh/kk asti kuin tämä Helenin tarjous

-Teme-

Vakionaama
Eikös tuo 0€/kk ole vain väliaikainen ilo ja taisi Heleninkin kk-ale olla määräaikainen...
Ovat kamppiksia, Lumme Energian 0€/kk voimassa vuoden loppuun ja Helenillä kk hinnan puolitus voimassa Helmikuun loppuun, mutta kumpikaan ei kuitenkan sido määräaikaiseen soppariin.
Kuka kuitenkaan näihin ikuisiksi ajoiksi sitoutuu.

Sammeli77

Aktiivinen jäsen
Lukitsin 24 kk Lumpeen 9,98/kk. On sikakallis, mutta sillä ostan mielenrauhaa. Kesäajan kulutus on aurinkopaneelien myötä vähäistä. Aika näyttää miten rajusti tulee persnettoa .

roots

Hyperaktiivi
Lukitsin 24 kk Lumpeen 9,98/kk. On sikakallis, mutta sillä ostan mielenrauhaa. Kesäajan kulutus on aurinkopaneelien myötä vähäistä. Aika näyttää miten rajusti tulee persnettoa .
Tuo tarjous tuli myös ja en tehnyt mitään niin kuukauden päästä tuli paljon edullisempi ehdotus 9.92c/kwh. :p
Kai tarkoitit 9.98c/kwh?

oh4hlo

Aktiivinen jäsen
Sama Lumpeen 9,98 snt/kWh täälläkin lukittu. Meillä oli meni 2022 syksyllä sopimus uusiksi ja makseltiin tietoisesti vaihtoturvaa tänne asti, jotta nyt saadaan vaihdettua kohtuullisempaan sopimukseen/senttihintaan. Paneeleilla saadaan kesäajan kulutus hallintaan ja talvella spotti todennäkösesti nousee tai niin arvelen. Mahdollinen tuleva sähköauto tosin tulee kuluttamaan sähköä varsinkin talviaikaan (ei saa enää paneelituotantoa autoon) mutta se jää nähtäväksi.

eepinis88

Aktiivinen jäsen
Mä myös lukitsin 9,7 s Lumpeen sopparin kun lokakuussa heidän kautta loppuu 5,14 s diili.

Mennään tällä ja katsellaan ensi keväänä.

Ei jaksa vetää lottoa pörssin kanssa.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom