Onko näin huonosti toimivat systeemit edes laillisia? Nyt parina päivänä olen koittanut muuttaa Lumpeen sopparille e-laskun käyttöön. Tosin ei edelleenkään kyllä Lumpeen mukaan ole kulutusta tai laskuja. Noh, kun Lumpeen palvelussa omilla sivuilla menen sopimuksiin ja teen muutoksen soppariin -> laskutustavan muutos -> valitaan e-lasku -> yhteenveto ja lopuksi -> Lähetä, niin sen jälkeen alkaa vain "latauspallo" pyörimään loputtomasti ja mitään ei tapahdu. Nyt parina päivänä kokeilin. En tiedä onko heillä yhtään toimivaa sähköistä palvelua olemassa, vai onko jollain kokemuksia että jokin olisi toiminut?
Sen verran olen kärsimätön tällaiseen perusjuttujen toimimattomuuteen, että jo pelkästään tämän vuoksi oli viimeinen soppari Lumpeelta, pitää nyt katsoa jaksaako tätä hommaa katsoa tuon 6kk edes, joka on ilman kk maksuja.
Sen verran olen kärsimätön tällaiseen perusjuttujen toimimattomuuteen, että jo pelkästään tämän vuoksi oli viimeinen soppari Lumpeelta, pitää nyt katsoa jaksaako tätä hommaa katsoa tuon 6kk edes, joka on ilman kk maksuja.