.Ja se että ei soiteta lehdistölle ei ole sama asia kuin tiedon salaaminen. Perus kansalaisen kannaltahan sillä ei ole paskan merkitystä kuka sen putken on räjäyttänyt.
Minulle on tärkeää tietää. Kukat ja shampanja lähtee sen maan suurlähetystöön joka nuo räjäytti.
Tosin laitan nootin mukaan että miksi yksi putki jätettiin ehjäksi ja voisiko senkin räjäyttää. Kiitos etukäteen.
