Bosch Compress 7000AA sulatusvälit

jekku

Tulokas
Kovemmilla pakkasilla (yli -20) huomasin semmoisen ilmiön että pumppu pysähtyy tasan 30min välein. Kenno täysin puhdas kuurasta. Mahdollisesti teki sulatusta noin 5min ja sitten taas kävi sen 30min. Lauhemmalla säällä sulattaa huomattavasti kauemmin. Onko tuo normaalia että sulattelee pakkasella puhdasta kennoa noin tiuhaan? Onko tuolle mahdollisesti jotain tehtävissä että kävisi kauemmin pakkasella kun eihän tuossa ole järkeä.
 

mobbe

Vakionaama
Liian kylmää ja koneen kapasiteetti on loppu sulatuksen sensori toimii oikein mutta toinen joka mittaa ulkolämpötilaa saa lämpöä sulatuksen höyryistä eikä ymmärrä lopettaa koneen käyntiä kylmyyteen.
 

jekku

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Liian kylmää ja koneen kapasiteetti on loppu sulatuksen sensori toimii oikein mutta toinen joka mittaa ulkolämpötilaa saa lämpöä sulatuksen höyryistä eikä ymmärrä lopettaa koneen käyntiä kylmyyteen.
Lämmintä jaksoi kyllä puhaltaa ihan riittävästi, jos kapasiteetti olisi loppu niin eihän se silloin lämpöä tekisi? Sitten tuosta sulatuksen sensorista, pitäisikö sen mitata ilman kosteusprosentin vai tunnistaa kennon huurteen? Todella outoa jos puhdasta kennoa sulattelee silloin kun huurretta ei kerry
 

mobbe

Vakionaama
Lämmintä jaksoi kyllä puhaltaa ihan riittävästi, jos kapasiteetti olisi loppu niin eihän se silloin lämpöä tekisi? Sitten tuosta sulatuksen sensorista, pitäisikö sen mitata ilman kosteusprosentin vai tunnistaa kennon huurteen? Todella outoa jos puhdasta kennoa sulattelee silloin kun huurretta ei kerry
Ihan lämpötilaa se vaan mittaa ,jos lämpöä teki niin olisi voinut pyyntiä vähän laskea jos se olisi sulatusväliä pystynyt pidentämään,kovilla pakkasilla huurretta ei kerry kun ilmassa ei ole juurikaan absoluuttista kosteutta mistä sitä huurretta tulisi.
 
Back
Ylös Bottom