Kovemmilla pakkasilla (yli -20) huomasin semmoisen ilmiön että pumppu pysähtyy tasan 30min välein. Kenno täysin puhdas kuurasta. Mahdollisesti teki sulatusta noin 5min ja sitten taas kävi sen 30min. Lauhemmalla säällä sulattaa huomattavasti kauemmin. Onko tuo normaalia että sulattelee pakkasella puhdasta kennoa noin tiuhaan? Onko tuolle mahdollisesti jotain tehtävissä että kävisi kauemmin pakkasella kun eihän tuossa ole järkeä.