Olisi tarve ostaa eräällä mökille imuri satunnaiseen käyttöön.
Huomasin samalla että kotona olevassa vanhassa imurissa on ottoteho 1400W. Nyt myytävissä imureissa teho on 600 - 890W. Näinkö imuteho on kuristettu EU:n toimesta vai onko näissä oikeasti tapahtunut jotain kehitystä esim moottoreiden suhteen? Vai onko tyydyttävä vaan hinkkaamaan enemmän saman lopputuloksen saavuttamiseksi?
esimerkki:
Huomasin samalla että kotona olevassa vanhassa imurissa on ottoteho 1400W. Nyt myytävissä imureissa teho on 600 - 890W. Näinkö imuteho on kuristettu EU:n toimesta vai onko näissä oikeasti tapahtunut jotain kehitystä esim moottoreiden suhteen? Vai onko tyydyttävä vaan hinkkaamaan enemmän saman lopputuloksen saavuttamiseksi?
esimerkki:
