Uutta lämpöpumppua olen vanhan tilalle hankkimassa ja loppusuoralla olisi Panan Hz35 tai Mitsun FT-35. Mitsu on jonkin verran halvempi, mutta tämä ei ole ensisijainen syy valintaan. Onko raadilla mielipiteitä laitteista?
Saatan kyllä jättää vanhan FD25 varalle, kun vielä toimii. Viime talvena tosi kylmillä keleillä vanha FD alkoi sulattelemaan ulkoyksikköä aika tiheäasti, joten tämä syynä laitteiden uusintaan. FD painanut 14 v hommia. Ulkoyksikön puhaltimen moottorin (piti vähän ääntä) vaihdoin ja muuta ei oo korjattu. Kova laite on ollut .
Saatan kyllä jättää vanhan FD25 varalle, kun vielä toimii. Viime talvena tosi kylmillä keleillä vanha FD alkoi sulattelemaan ulkoyksikköä aika tiheäasti, joten tämä syynä laitteiden uusintaan. FD painanut 14 v hommia. Ulkoyksikön puhaltimen moottorin (piti vähän ääntä) vaihdoin ja muuta ei oo korjattu. Kova laite on ollut .
