Kotiautomaatioystävälliset ILPit

jussi

Vakionaama
Samsungille löytyy kans githubista oikeen hyvät esp-palikat. Ja näkyy climate-laitteena, plus antaa kaivaa paljon infoa vehkeestä.
Screenshot 2025-01-04 at 03-56-52 Yleisnäkymä – Home Assistant.png

Kidov

Jäsen
Samsungille löytyy kans githubista oikeen hyvät esp-palikat. Ja näkyy climate-laitteena, plus antaa kaivaa paljon infoa vehkeestä.
Olisiko linkkiä Githubin projektiin, jossa olisi myös tuo sisäyksikön puhallusnopeuden näyttö? Käytän itse tällä hetkellä Githubista löytyvää echavet versiota, joka on muokattu geoffdavisin tekemästä. Olen kokeillut näitä kumpaakin, enkä ole osannut, taikka näissä ei ole tukea puhallusnopeuden näytölle.

edit. luin huolimattomasti, olikin kyse Samsungin pumpusta. Itselläni Mitsubishi LN25 ja FH35, joissa käytössä tuo echavet cn105 littimestä ja Home Assistant.

Viimeksi muokattu:

jussi

Vakionaama
Olisiko linkkiä Githubin projektiin, jossa olisi myös tuo sisäyksikön puhallusnopeuden näyttö? Käytän itse tällä hetkellä Githubista löytyvää echavet versiota, joka on muokattu geoffdavisin tekemästä. Olen kokeillut näitä kumpaakin, enkä ole osannut, taikka näissä ei ole tukea puhallusnopeuden näytölle.
Toi on ulkopuhaltimen nopeus, en ole edes ettiny olisko sisältä sama löydettävissä.
Tuo projekti on rönsyilly aikas paljon, kannattaa lukea keskusteluja. https://github.com/omerfaruk-aran/esphome_samsung_hvac_bus?tab=readme-ov-file

Back
Ylös Bottom