Vanha sotaratsu Panasonic CS-E12DKEW kuolema..

Eli otsikon mukainen vanha panacod kuoleman kielissä.. (20 vuotta vanha) -30 pakkasilla toimi ihan OK... sitten alkoi sammuileen ja sulateltu useampaan otteeseen.. Ulkoyksikön keskelle kennoa vetää jäähän 5 cm leveen kaistaleen.. Sisäyksikkö puhaltelee 15 sekkennin sykleissä lämmintä .. Nyt jo tunnin välein vika päällä ja pitää sähköt käyttää pois että herää..
 
  • Keskustelun aloittaja
  • #2
No taisi löytyä ongelma.. eli kompura käy ja käy eikä nosta painetta.. Varmaankin kompuran jousi poikki lamellipinnan takaa kuten 20v sitten kun uusi ulkoyksikkö meni vaihtoon.. No tilalle tulee Toshiban 25 Prerium. (ainoa Boschin lisäksi missä matala sisäyksikkö)
 

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
No taisi löytyä ongelma.. eli kompura käy ja käy eikä nosta painetta.. Varmaankin kompuran jousi poikki lamellipinnan takaa kuten 20v sitten kun uusi ulkoyksikkö meni vaihtoon..
Sama ongelma oli isovanhempien E9DKEWissä pari vuotta sitten. Tilalle tuli Panan NZ25YKE.
 
Viimeksi muokattu:

mikkoKOO

Tulokas
No taisi löytyä ongelma.. eli kompura käy ja käy eikä nosta painetta.. Varmaankin kompuran jousi poikki lamellipinnan takaa kuten 20v sitten kun uusi ulkoyksikkö meni vaihtoon.. No tilalle tulee Toshiban 25 Prerium. (ainoa Boschin lisäksi missä matala sisäyksikkö)
Myöskin Panasonic LZ mallissa matala sisäyksikkö.
 

jussi

Vakionaama
Mulla oli sisäyksikön putkesta y-haara puhjennu ja vuosi aineet. Korjattuna pelaa taas tallin pumppuna nyt. 18-vuotias sekin jo on.
 

harrastaja

Aktiivinen jäsen
Juu kyllähän ite jos saa tehtyä ni jotaa kannattaa tehä, laitoin "romulavalta" hommatun pumpun työmaalämmittemeksi. R410 en raattin laittaa ,grillikaasut koneeseen hyvin pysyy lämmöt ja tuntuisi muutenkin pelittävän
 

Liitteet

  • 20250130_160200.jpg
    20250130_160200.jpg
    203,9 KB · Katsottu: 89
Back
Ylös Bottom