Kurunrinne
Jäsen
Eli otsikon mukainen vanha panacod kuoleman kielissä.. (20 vuotta vanha) -30 pakkasilla toimi ihan OK... sitten alkoi sammuileen ja sulateltu useampaan otteeseen.. Ulkoyksikön keskelle kennoa vetää jäähän 5 cm leveen kaistaleen.. Sisäyksikkö puhaltelee 15 sekkennin sykleissä lämmintä .. Nyt jo tunnin välein vika päällä ja pitää sähköt käyttää pois että herää..