Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikea sanoa kuinka helposti menisi jäähän ja kun menee aiheuttaako vaurioita.Joo hinnoissa on tosiaan eroja. Valtavia eroja. Itse harkitsen että kun Öljysäiliöstä joskus öljy loppuu niin siinä vaiheessa sitten voisi kokeilla maalämpöä ja vilppiä tai kahta vilppiä. Maalämpö ei taida kuitenkaan oikein soveltua siihen, että matalaa kaivoa hetkellisesti kuormittaa tosi paljon kovimmilla pakkasilla ja antaa sen muuten levätä. Kuinka herkästi se menee jäähän?
Jos vettä voi juoksuttaa kaivosta samalla niin sitten tehoja voi lisätä. jmaja nimimerkillä on tän tapainen systeemi.Vaikea sanoa kuinka helposti menisi jäähän ja kun menee aiheuttaako vaurioita.
Ehkä pintakeruu olisi tuollaiseen käyttöön "turvallisempi".
Jos vettä voi juoksuttaa kaivosta samalla niin sitten tehoja voi lisätä. jmaja nimimerkillä on tän tapainen systeemi.
Joo, mutta harvasta kaivosta tulee tarpeeksi vettä ja vielä harvempi ottaa tarpeeksi vettä vastaan.Käytännässäähn siis riittäisi että ottaa kaivosta vettä. Ei sinne mitään keräintä tarvitsekaan laittaa.
Kuinka syvä on kaivo?Tänne vesi tuli aiemmin porakaivosta joten tuo voisi toimiakin. Hulevedelle ei ole talvella toimivaa viemäriä niin se voi kyllä olla ongelma.
Käytännässäähn siis riittäisi että ottaa kaivosta vettä. Ei sinne mitään keräintä tarvitsekaan laittaa.
Kuinka syvä on kaivo?
Siis melkein 40 €/m. Eikös nykyään ole taas saanut lähes 30 €/m. Kilpailutitko?Talman Energiaporaus Oy:n poraaman 220 metrin kaivon. Talman hoiti lupaprosessin 250e:llä, joka sisältyi kokonaishintaan 8740e.
Muistan vastanneeni vain yhteen poraajaan, joka lähetti minulle luettelon ehdoista, joissa minun piti hankkia lupa itse ja että minulta veloitettaisiin, jos pora rikkoutuisi. Hän lähetti myös noin 20–30 muuta numeroitua osaa, jotka minun piti hyväksyä.Siis melkein 40 €/m. Eikös nykyään ole taas saanut lähes 30 €/m. Kilpailutitko?