Ainakin joissain, jos ei jopa kaikissa on luovuttu vanhasta tavasta mitata veden määrää painekelloanturilla ja niissä on sen sijaan vesi"ratas" pulssilaskurilla mittaamassa vesimäärää. Se jos on jotenkin jumissa/rikki, niin voi luulla ettei vettä tule.Vettä tulee ja ottoletkun siivilöissä ei ole muruakaan.
