pökö
Kaivo jäässä
Mutta montako reikääNäin on. Mulla ei ole paikan paikkaa.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mutta montako reikääNäin on. Mulla ei ole paikan paikkaa.
Viisi naamassa. Viisaudenhampaassa on reikä se pitäis poistaa kun vaivaa. Minä kyllä syön xylitol-purkan aina sen jälkeen kun jotain pistän suuhuni. Nyt pitäis viisaudenhammas putsata hammastikulla/langalla kun sinne taas jäi roinaa.Mutta montako reikää![]()
Kerran lääkäri sanoi, että paino olis kohillaan, kun olis 20cm pidempi.Multa lääkäri kysy hyvässä hengessä et onko paino 90 nurkilla, sanoin että 102 oli kalsaripaino aamulla. Se nauroi ja sanoi että olet aika vanttera, mut vähempiki riittäisi![]()
Ei auta xylitol joka ruuan päälle. Lisäksi lankaan joka päivä ja huolellinen pesu 2x päivässä.Viisi naamassa. Viisaudenhampaassa on reikä se pitäis poistaa kun vaivaa. Minä kyllä syön xylitol-purkan aina sen jälkeen kun jotain pistän suuhuni. Nyt pitäis viisaudenhammas putsata hammastikulla/langalla kun sinne taas jäi roinaa.
Sehän oli ainakin vielä 10 vuotta sitten fakta että yliopisto-opiskelijoista juuri tulevat lääkärit olivat useimmin tupakoijia. Sairaanhoitajien lihavuus voi olla liian herkkä tilastoitava mutta toisaalta kun lihavia on niin paljon niin väkisin heitä on myös hoitajissa, normaalivartaloisen mitoille tehdyt työvaatteet eivät ainakaan vähennä sen huomaamista.Voisi ajatella että sairaanhoitajat näyttäisivät esimerkkiä, tiedosta kun ei ainakaan ole kiinni. Mutuna tuntuu että lihavien osuus on aika suuri tai sitten sen vain
huomaa noissa sairaalaympyröissä.
Kyllä se varmaan ylipainoon auttaa kun ruuan viipymäaika elimistössä jää alle tuntiin. Ihan yhtä tehokasta itselleni kuin maitolasillisen juominen.Ei auta xylitol joka ruuan päälle.
Työn stressaavuudella, resurssivajeella, vuorotyöllä ja mikkihiiripalkalla saattaa olla asian kanssa tekemistä...Sairaanhoitajien lihavuus voi olla liian herkkä tilastoitava mutta toisaalta kun lihavia on niin paljon niin väkisin heitä on myös hoitajissa
No kyllähän lihavuus on asia johon nimenomaan pystyy vaikuttamaan, toisin kuin esim pituus.Lihavuus ei ole usein valinta eikä asia, johon pystyy itse vaikuttamaan. Meitä on niin moneen muotoon ja kokoon. En kyllä syyllistäisi tavallista lyhyempiä tai pidempiäkään. Monet lihavat tietävät olevansa ylipainoisia ja kärsivät siitä henkisesti, ei muiden tarvitse sitä enää alleviivata. On myös ihan normipainoissa olevia, joita joku twiggyilijä on haukkunut läskiksi ja aiheuttanut jaktuvan murheen kropasta.
Hirmu poru vaan nousi makeisverokorotusehdotuksesta. Limsassa sentään on sokerivero eli vähempi kalorimäärä maksaa vähemmän.Verotuksella voisi kyllä ohjata kohti terveellisempää ruokailua. Kunnon raippaverot roskaruualle ja ALV ale raaka-aineille.
Roskaruoka on liian halpaa... No koska roska on halpaa.
Voisi. Sen voisi tehdä niinkin että terveellisempien veroa laskettaisiin eikä mitään veroa koroteta.Verotuksella voisi kyllä ohjata kohti terveellisempää ruokailua
No niin tietty kun siitä on makeisvalmistajien osakkeenomistajien osingot kiinni...Hirmu poru vaan nousi makeisverokorotusehdotuksesta.
No mistä sitten saataisiin vaihtoehtoisia verotuloja, vai pidennetäänkö vaan suoraan sote-jonoja vielä nykyisestään - vai ottaisiko valtio kenties vähän lisää velkaa?Voisi. Sen voisi tehdä niinkin että terveellisempien veroa laskettaisiin eikä mitään veroa koroteta.
Jos tasapuolistetaan nyt annettuja veronkevennyksiäNo mistä sitten saataisiin vaihtoehtoisia verotuloja, vai pidennetäänkö vaan suoraan sote-jonoja vielä nykyisestään - vai ottaisiko valtio kenties vähän lisää velkaa?