Kiinnitetty Palautetta ylläpidolle ja moderaattoreille

Kiinnitetty

Tinkero

Aktiivinen jäsen
Lähiaikoina ollut samaa. Siis kun puhelimessa on kaikenlaisia auki ja palaa selaimeen jossa lämpöpumput auki, tulee vaan valkoinen pohja. Joutuu yläreunasta painaan päivitä sivu, jolloin avaa sen mikä ollut ja sen jälkeen päivittää näytä uudet viestit...
Tyhjensin evästeet, sivustotiedot ja välimuistin. Sen jälkeen on toiminut, johtui siitä tai sitten jostain muusta.

Matti1965

Aktiivinen jäsen
Oliko joku ongelma sivussa tänään kun tet vastasi minun kysymykseen, ja vastauksessa näkyi vain piste, eli ”.”?
Kysymys on sen jälkeen siirretty sopivampaan paikkaan. Eli jos, niin saisiko vastauksen uudelleen, koska minä en ainakaan nähnyt sitä kokonaan. Huom @tet

Viimeksi muokattu:

maanma

Vakionaama
Olisiko syynä voinut olla joku mainos tai mainosvideo jotka tuossa ylhäällä pyörii?
Mahdollisesti. Kun homma toimii niin mainos tulee heti. Kun ei toimi ja vaatii relioadin niin mainosalueen kehys ilmestyy tyhjänä. Välillä selain jumittaa kokonaan. En ole vielä testannut mitä näkyy aikakatkaisun jälkeen.

Ongelma on ollut ecosia selaimessa nyt jonkin aikaa. Selaimen addblock ei päällä tällä sivustolla. Samsung internetissä ei ole vielä esiintynyt. Asiaa edelsi Samsung one ui 8.0 käyttöönotto.

haraldh

Vakionaama
Kiitän ylläpitoa ja moderaattoreita. Tämä foorumi on todella asiallinen, asiallisesta ylläpidetty ja ehkä osin siitä syystä myös osallistujat ovat osaavia ja asiallisia. Olen oppinut todella paljon täällä. Jatkakaa samaan malliin.

Samppa

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Yksittäiseen viestiin ei taida onnistua. Voitko laittaa tiedon miten haluat muokattavan? (yv). Voin toki katsoa olisiko muita vaihtoehtoja, mutta voi nyt kestää pienen hetken "olosuhteista johtuen"

AKivija

Aktiivinen jäsen
Edelleen sitä mieltä että kun keskustelun avaa, tulisi ensimmäiseksi ilmestyä ajallisesti viimeisin viesti.
Nythän tulee luettavaksi ketjun ensimmäinen ja sen viimeisimmän löytämiseen tarvitaan xx toimenpidettä.
Jos keskustelussa klikkaan painiketta "viimeisin" , harvoin tulee viimeisin ajallisesti; en tiedä logiikkaa jolla "viimeisin" valitaan?

Ton1A

Vakionaama
Mä taas olen varsin tyytyväinen tähän, että kun olen lukenut ne mitä haluan ja muuten merkinnyt foorumin luetuksi, niin 'Uudet viestit' tekee just sen minkä haluankin
  • listaa ketjut joissa on uusia
  • jokaisen ketjun linkki vie siihen kohtaan jossa on vanhin ei-vielä-nähty viesti
1770987376121.png

Back
Ylös Bottom