Joskus aikanaan yksi puolituttu alkoi jauhamaan Onecoinista minulle. Silloin ei ollut mitään todisteita, että onko vai eikö ole. Sanoin hänelle, että pidän sitä huijauksena. Musta tuntuu, että sanomallani ei ollut mitään vaikustusta tai väliä. Hän oli sijoittanut siihen ja todennäköisesti sijoitti lisää vaikka sanoin, että pidän huijauksena. Sanoin hänelle myös perusohjeen. Sijoita ainoastaan sen verran kuin olet valmis häviämään. Tämä ei tosin näissä kiimoissa yleensä kaikilla päde. Siksi koen täällä ihan kohtuullisena toimena varoittaa ihmisiä. Eilen kävin keskusteluja huijatuksi tulleen kanssa ja se on aika uskomaton polku, että saan sanottua mitään uskottavaa. Niin vahvaa se on, että ”eihän tämä nyt voi olla” (enkä tiedä onnistuinko vaikka kuulosti siltä, että viesti meni perille). Joskus näihin liittyy todella vahvoja tunteita, tyyliin ”rakastuminen”. Voin olla tällä kertaa väärässä, mutta en usko että olen (voitte olla vapaasti toista mieltä). Minulla ei ole todisteita, kuten ei ollut Onecoinin tapauksessakaan. Tai ei ole todisteita, ettei joku vois olla oikeasti rakastunut ja Nigeriasta (tukholma syndroomakin on todellinen). Tunnen näitä donitseja lähellä olevan henkilön, joka myös hehkuttanut tätä. Pidän häntä samanlaisena ketkuna (johon tiedän myös todisteet ja huijatuksi tulleet). Menestynyt kyllä, jos rahassa mitataan ja helvetin verkostoitunut. Olisi kyllä hienoa olla väärässä tämän suhteen, mutta se on todella ohuessa.Sinulla tuntuu olevan hirveä hinku lytätä homma maanrakoon nyt
Viimeksi muokattu: