Sähkön tarjoushinta NYT! - Keskustelut ja tarjoukset

rawpower

Aktiivinen jäsen
Itse tässä vielä mietin kannattaako vaihtaa. Lokakuu-Maaliskuu ajalta kulutus 6117kwh eli noin 7€ säästö tulisi tuolla kulutuksella koska perusmaksu 18€ kalliimpi 6kk ajalta. Ei tuossa tienaamaan pääse 😂

Ehkä paras hyöty tuossa olisi, että 14vrk peruutusoikeus siirtyy taas eteenpäin jos vaikka hinnat laskee entisestään.

Viimeksi muokattu:

Mikki

Hyperaktiivi
Itse laskeskelin niin, että vaikka saisi KV vaikutuksella tuon talven 7 sentillä, niin mahdollinen hyöty veivauksesta on sen verran pieni että mieluummin ottaa talven "rennosti" ja makselee tuon hinnan mikä on mielestäni oikein kelpo talvihinnaksi.

Sisyphos

Tulokas
Itse tässä vielä mietin kannattaako vaihtaa. Lokakuu-Maaliskuu ajalta kulutus 6117kwh eli noin 7€ säästö tulisi tuolla kulutuksella koska perusmaksu 18€ kalliimpi 6kk ajalta. Ei tuossa tienaamaan pääse 😂

Ehkä paras hyöty tuossa olisi, että 14vrk peruutusoikeus siirtyy taas eteenpäin jos vaikka hinnat laskee entisestään.
Ei siirtynyt eteenpäin tuo 14 vrk aikaraja.

rawpower

Aktiivinen jäsen
No saa sillä melkein paketin juhlamokkaa🤣
Ja noin 5 pakettia lidlin emilia classicia 😂

No joo. Päivitin sen kuitenkin nyt puhelimessa ja peruutusoikeus tosiaan edellisen sopimuksen teosta eli ei siirrä 14vrk eteenpäin. Tämän totesi puhelimessa kysymättä.
Vissiin aikamoinen puhelinralli ollut helenin suuntaan.

Valpa

Jäsen
Cheapilta löytyy.
Joo, olin tuon huomannut aiemmin.

Taidan kuitenkin pysyä Paneliankosken Voiman 24 kk:n sopimuksessa, jonka viimeinen perumispäivä on tänään. Tietysti ensi viikolla voisi kääntää puukkoa haavassa, kun joku parempi soppari ilmaantuu, mutta tarkoitus on jättää itseni pimentoon, kuten olen tehnyt aiempienkin soppareiden tultua voimaan. Parin vuoden päästä, mikäli henki pihisee, voi taas palata aiheen pariin.

Mikki

Hyperaktiivi
Nyt ei saa edes aspasta 6kk päähän kumpaakaan noista. Ainakin bbs foorumin mukaan. Mielenkiintoista settiä :D

Siellä varmaan joku kesäuuno oli naputellut tarjouksen tiedot järjestelmään ja jättänyt "default" asetukset päälle. Tuo 7 snt täsmällisesti talvikuukausille on melko höveli tarjous nimittäin.

Saa nähdä venkooko Helen irti noista mitkä jo meni läpi tilausstepistä. Vahvistusta ei toki tullut vielä.

pjr

Aktiivinen jäsen
Nyt ei saa edes aspasta 6kk päähän kumpaakaan noista. Ainakin bbs foorumin mukaan. Mielenkiintoista settiä :D
N. tunti sitten sai vielä aspaan soittamalla vaihdettua aikasemman tilauksen hinnan tähän uuteen. 6,99 snt/kWh ja 2,99 €/kk. Ts. 14pvä katumusaika ei lähtenyt alusta. Sopimusvahvistus tulee kuulemma 90pvä ennen sopparin alkua koska sähkön myyjä saa vasta silloin tiedon käyttöpaikan tilanteesta.

Tuosta linkistä saa vielä -50% kuukausimaksuista
Kiitokset vinkistä!

huugo

Vakionaama
6.5snt/kWh +kv soppari voisi olla siedettävä, vaikka onkin pitkälti yli sentin korkeampi kuin vuosi sitten.
6.29c/kwh + kv on Oomilla, mutta ei taida saada kuin 3kk päähän.
Mutta syksyhän lähenee koko ajan, ja alkusyksystä on jo OL3 huollossa.

1776792586573.png

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

dbwarrior

Vakionaama
Minun mielestä Oomin sisäinen ohjeistus muuttui tässä viimeisen 4viikon aikana.
eli nyt meillä on foorumilaisia joilla onnistui ja sitten meitä joilla ei enään onnistunut

Luukku

Vakionaama
Mun mielestä toi ei oo mikään vippaskonsti vaan ihan normaali toimintamalli :).. Tekee sopimuksen ja jos saa muutettua sitä paremmaksi niin kaikki ok, jos ei saa niin sitten peruu sen heti :)
Sodassa ja sähkösopimuksissa on kaikki sallittua, mutta ihmettelen tuon onnistumista. Tavallaan kyllä tuossa noudatetaan sitä max 3kk "lakia" ja aikaa muutetaankin sitten jo olemassa olevaan sopimukseen.

Back
Ylös Bottom