Espejot
Hyperaktiivi
Keskustelu on sikäli mielenkiintoista että samaan aikaan sähkö on kallista mutta liian halpaa että sen säästämiseen kannattaa investoida. Varsinkin kun muistetaan että totuus on jatkuvasti ajassa muotoaan muutava olio. Univertsaalia näkemystä sähkönhinnasta ei tunnu olevan ja joku on aina oikeassa. Asiaa voisi ajatella että merkittävää on pitkän aikavälin vaihteluväli sähkön hinalle mutta silti me tuoijotamme qvartaalitason hintoja ja niin se suunitelma elää kuin tuuliviiri. Kaveri oli pitkään sitä mieltä että ILP ei kannata mutta nyt taipui tuhlaamaan ILP:iin. Useamman henkilön kanssa keskustellut sähkön hinnasta ja optimoinista. Aika monella oli suora sähkölämmitys ja suurin optimointi tuntuu kohdistuvan kirosanojen määrään siitä kuinka meitä kusetetaan.