Nii eli 15 tonnin sijasta monesti tarttiskin käydä 10-13 tonnin välein, ettei pääse lipeämään yli kesäloman riennoissa. Ja joka toinen huolto oli jutun mukaan 300 euroa. Mitähän siellä vaihdellaan. Arvaan, ei mitään akun sielunelämään liittyvää…sinulta meni nyt mittasuhteet sekaisin, 140€/2=70€ jonkun kesälomasession lisäksi on marginaalinen
Mulla on justiinsa edellisestä huollosta 28 tonnia, pitäis sihdata huoltoa kun kesällä surahtaa noita tonnin keikkoja useita. Mutta Volvo-sukuisissa muutaman tonnin (10%) ylityskään ei ole ollut naputuksen aihe milloinkaan takuuasioissa, eli siimaa on viitisen tonnia.
