Nyt toista kesää putkeen kimalaiset saaneet ideakseen tehdä pesän tiiliverhoilun taakse seinän väliin.
Mitä ja kuinka paljon teoreettisesti tuollainen pesä voi aiheuttaa harmia talolle?
Menevät alareunan tuuletusraoista sisään noin parin metrin matkalta.
Omaa elämistä kaverukset ei häiritse ja muutenkaan en turhaan pesää halua hävittää, ainoastaan jos se (voi) aiheuttaa talolle ongelmia.
Mitä ja kuinka paljon teoreettisesti tuollainen pesä voi aiheuttaa harmia talolle?
Menevät alareunan tuuletusraoista sisään noin parin metrin matkalta.
Omaa elämistä kaverukset ei häiritse ja muutenkaan en turhaan pesää halua hävittää, ainoastaan jos se (voi) aiheuttaa talolle ongelmia.
