Iranissa paukkuu

jarkko_h

Vakionaama
Noniin, nyt on öljyn hinta alempi kuin ennen sotaa,

Laitatko lähteen tälle. En äkkiseltään löydä ennen sotaa alempia hintoja, sensijaan noin 15% ylempiä hintoja. Yksi lähde:


Tässä toinen (aseta 1Y 5D:n sijaan): https://www.wsj.com/market-data/quotes/futures/CRUDE OIL - ELECTRONIC
 
Viimeksi muokattu:

Espejot

Hyperaktiivi
WSJ:n mukaan öljyn hinta on nyt 69USD ja voidaan kait sanoa että on saavuttanut kutakuinkin sotaa edeltäneen tason joka oli 67 USD (27.2.2026). Toki voidaan pohtia että lähtikö öljyn hinta nousemaan jo aikasemmin sodan odotusten takia.
 
Viimeksi muokattu:

dbwarrior

Vakionaama
LNG ei ole vielä korjannut lähtötasolleen ja sitä kautta tulee ensi talveen extraa. Toivoa sopii, että ois normaali lauha keli euroopassa ja scandeissa normaalit tuulet...
 

tet

Hyperaktiivi
Hyvältä näyttää öljyn hinnan suunta. Putinin rahat loppuvat vähän nopeammin, jos päästään vielä tästä alemmas.

Hinta on tällä hetkellä niin irrallaan todellisuudesta, ettei se voi pysyä näin matalalla tasolla kauaa. Tässä erään öljymarkkinassa toimivan näkemystä.

 
Back
Ylös Bottom