Aermec jäähdytyslaite lämpöpumpuksi?

J

Jupetti

Vieras
Moi!

Uutena jäsenenä kyselen heti tyhmiä;

Muutimme uuteen asuntoon ja siellä 4 kpl ovat Aermec –merkkisiä pumppuja.

Niiden kaukosäätimistä voi valita asteluvuksi +32, mutta pumpuista näyttää puuttuvan lämmitysominaisuus eli ovat ilmeisesti tarkoitettu ilmastointiin/jäähdytykseen.

Onko näitä mahdollista jotenkin päivittää ilmalämpöpumpuiksi ja voiko nykyisiä laitteita jotenkin hyödyntää?

Ymmärsin, että Sharp ja Aermec ovat aika lähellä toisiaan.

terveisin Jukka
 
Back
Ylös Bottom