J
Jupetti
Vieras
Moi!
Uutena jäsenenä kyselen heti tyhmiä;
Muutimme uuteen asuntoon ja siellä 4 kpl ovat Aermec –merkkisiä pumppuja.
Niiden kaukosäätimistä voi valita asteluvuksi +32, mutta pumpuista näyttää puuttuvan lämmitysominaisuus eli ovat ilmeisesti tarkoitettu ilmastointiin/jäähdytykseen.
Onko näitä mahdollista jotenkin päivittää ilmalämpöpumpuiksi ja voiko nykyisiä laitteita jotenkin hyödyntää?
Ymmärsin, että Sharp ja Aermec ovat aika lähellä toisiaan.
terveisin Jukka
Uutena jäsenenä kyselen heti tyhmiä;
Muutimme uuteen asuntoon ja siellä 4 kpl ovat Aermec –merkkisiä pumppuja.
Niiden kaukosäätimistä voi valita asteluvuksi +32, mutta pumpuista näyttää puuttuvan lämmitysominaisuus eli ovat ilmeisesti tarkoitettu ilmastointiin/jäähdytykseen.
Onko näitä mahdollista jotenkin päivittää ilmalämpöpumpuiksi ja voiko nykyisiä laitteita jotenkin hyödyntää?
Ymmärsin, että Sharp ja Aermec ovat aika lähellä toisiaan.
terveisin Jukka