Harrastelija
Vakionaama
Jos tarkkoja ollaan niin lakihan ei käsittääkseni vaadi esim EGR:ää. Laissa halutaan päästöt tietylle tasolle ja EGR on yksi tapa päästä vaatimuksiin.
Toki EGR:n vaihtaminen johonkin muuhun ratkaisuun vaatii uudet päästömittaukset.
Eikä tuolle EGR:lle oikein vaihtoehtojakaan ole.
Eli on mentävä niillä mitä tehdas on autoon laittanut.
Tulipa nyt mieleen että eikös EGR ja AdBlue molemmat liity typpipäästöihin? Eikö vain toinen riittäisi?
Toki EGR:n vaihtaminen johonkin muuhun ratkaisuun vaatii uudet päästömittaukset.
Eikä tuolle EGR:lle oikein vaihtoehtojakaan ole.
Eli on mentävä niillä mitä tehdas on autoon laittanut.
Tulipa nyt mieleen että eikös EGR ja AdBlue molemmat liity typpipäästöihin? Eikö vain toinen riittäisi?
