Argojen pakkastehot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
J

jami

Vieras
Anteeksi tyhmyyteni, mutta en löytänyt speksejä mistään.

Onko jollakulla tietoa Argo awi-25:n ja 35:n tehojen eroista, kun mennään ulkona pakkasen puolelle?

Vs: Argojen pakkastehot

Ne löytyy pari viestiä alempaa, jossa on Sanyon P-todistukset. Arvot on Argolle samoja kuin Sanyolle.. http://lampopumput.info/foorumi/index.php/topic,908.0.html

;D
Luonnollisesti olisi ihan kiva saada Argojen maahantuojalta Argon ikiomat P-todistukset jos sellaiset löytyy. ;D
Ettei tarvitsisi pullistella naapurin papereilla. :D :D

Minulla on mustaa valkoisella maahantuojalta, henkilökohtaisesti lähetettynä, Argo täysin sama kuin Sanyo EH. Argo/Sanyo EHN erot löytyy maahantuojan tiedotteesta.

Jihala sanoi:
Minulla on mustaa valkoisella maahantuojalta, henkilökohtaisesti lähetettynä, Argo täysin sama kuin Sanyo EH. Argo/Sanyo EHN erot löytyy maahantuojan tiedotteesta.

Korkeintaan sulatusjaksot huomioivassa COPissa voi olla eroa, mutta kumpaan suuntaan, sitä ei osaa sanoa kun ei näitä kahta ole asian tiimoilta vertailtu. En menisi luottamaan Ahlsellin sen paremmin kuin ScanOfficen väitteisiin että omassa mallissa on parempi.

Näin minäkin olen tämän asian ymmärtänyt. Varmaan nuo sulatukset ei niin hirveästi merkkaa, N-mallissa ei vastusta, mutta sulatuslämmöt korkeammat.
Sitten pakkasen käydessä -20 asteessa N-malli ei enää sulata,ei kyllä lämmitäkään, EH vielä sulattaa ja lämmittää, tämä on varmasti hyvä mittari. Ja vielä jopa tehojakin löytyy, COPista puhumattakaan.

Takaisin
Ylös Bottom