Argojen pakkastehot

J

jami

Vieras
Anteeksi tyhmyyteni, mutta en löytänyt speksejä mistään.

Onko jollakulla tietoa Argo awi-25:n ja 35:n tehojen eroista, kun mennään ulkona pakkasen puolelle?

Hauki

Aktiivinen jäsen
Vs: Argojen pakkastehot

Ne löytyy pari viestiä alempaa, jossa on Sanyon P-todistukset. Arvot on Argolle samoja kuin Sanyolle.. http://lampopumput.info/foorumi/index.php/topic,908.0.html

F

Freeze

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

;D
Luonnollisesti olisi ihan kiva saada Argojen maahantuojalta Argon ikiomat P-todistukset jos sellaiset löytyy. ;D
Ettei tarvitsisi pullistella naapurin papereilla. :D :D

R

Ref

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Sanyon EHN P-todistukset eivät päde argolle.

J

Jihala

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Minulla on mustaa valkoisella maahantuojalta, henkilökohtaisesti lähetettynä, Argo täysin sama kuin Sanyo EH. Argo/Sanyo EHN erot löytyy maahantuojan tiedotteesta.

tet

Hyperaktiivi

Jihala sanoi:
Minulla on mustaa valkoisella maahantuojalta, henkilökohtaisesti lähetettynä, Argo täysin sama kuin Sanyo EH. Argo/Sanyo EHN erot löytyy maahantuojan tiedotteesta.

Korkeintaan sulatusjaksot huomioivassa COPissa voi olla eroa, mutta kumpaan suuntaan, sitä ei osaa sanoa kun ei näitä kahta ole asian tiimoilta vertailtu. En menisi luottamaan Ahlsellin sen paremmin kuin ScanOfficen väitteisiin että omassa mallissa on parempi.

J

Jihala

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Näin minäkin olen tämän asian ymmärtänyt. Varmaan nuo sulatukset ei niin hirveästi merkkaa, N-mallissa ei vastusta, mutta sulatuslämmöt korkeammat.
Sitten pakkasen käydessä -20 asteessa N-malli ei enää sulata,ei kyllä lämmitäkään, EH vielä sulattaa ja lämmittää, tämä on varmasti hyvä mittari. Ja vielä jopa tehojakin löytyy, COPista puhumattakaan.

Back
Ylös Bottom