bosch pumppu
Tulokas
Onko muilla tämmöinen pumppu että sulatus jakson jälkeen satunnaisesti pitää ylimääräisiä piippauksia ja menee jäähdytykselle vaikka kone on lämmityksellä. Kolmas ulko yksikkö menossa mutta ei korjaa asiaa ja bosch:in maahantuoja sitä mieltä että vika on pakko olla ulko yksikössä. Kone reilu puoli vuotta vanha eikä ole toiminut alusta lähtien