Bosch 8101i wlan-toiminto lakkasi kesällä toimimasta. Talven ajan toimi hyvin, otin koneen pois pääkatkaisijasta alkukesän ajaksi ja helteillä kun kone takaisin "tulille" niin wlan-toiminto mykkänä. Ei reagoi mitenkään vaikka painaa kaukkarin wlan-nappia pidempäänkin pohjassa. Onko jollain ideoita vai onko adapteri sökö? Onko paha vaihtaa vai meneekö koko sisäyksikkö vaihtoon? Siihen en lähde vaikka takuu onkin voimassa.
Muutoin ollut hyvä kone, sähkönkulutus tippunut niin talvella kuin kesälläkin sitten vanhan IVT aikojen (15v vanha kone hajosi vuodenvaihteessa).
Tämä uusi kone asennettu alkuvuodesta.
Muutoin ollut hyvä kone, sähkönkulutus tippunut niin talvella kuin kesälläkin sitten vanhan IVT aikojen (15v vanha kone hajosi vuodenvaihteessa).
Tämä uusi kone asennettu alkuvuodesta.