Ecodan ohjelmistoversiot

s282

Jäsen
Onnittelut onnistuneesta päivityksestä! Päivitit ilmeisesti SD-kortilla?

Onko kellään varmaa tietoa, käykö sama v.2001 FTC5:lle?
Juu, SD kortilla ohjeiden mukaan. onnistui kun kopioi vaan nuo päivitystiedostot sen saman sd-kortin juureen mikä tallentaa logeja.

T K A

Jäsen
Mielenkiintoista, tuo on kuitenkin versionumeroltaan nyt sama mikä minulla vanhemmassa Ecodanissa. Harmi kun näistä ei taida löytyä mistään mitään release noteja. Service manualeja vertailemalla löytää toki ominaisuuksista eroja, mutta esim. tätä pätkäkäyntiä välttelevää softapäivitystä ei kaiketi missään vaiheessa tuotu julkisesti tiedoksi.

Onko kukaan kenellä on tuo WIFI moduli käytössä niin huomannut että Mitsu tarjoaisi uutta firmwarea Melcloudin kautta?
Törmäsin tämmöseen keskusteluun mistä heräsi epäilys josko sieltä kautta päityksiä jaeltaisiin:
Samaa itse välillä katson ja ilmoittaa: "Laitteisiin ei ole saatavilla laiteohjelmistojen päivityksiä. Saat tiedon päivityksistä sähköpostitse"

Epäilen vahvasti tuota s postin tuloa. Mel pump app ilmoittaa mulle version 18.01

rajis

Jäsen
Täälläkin päivitetty pari viikkoa sitten 1700->>2001.

Äkkiseltään, ei muutoksia pumpun käyttäytymisessä, lämpötilaohjauksella. Jos jotain pitäisi keksiä, niin kovilla pakkasilla sulatus välit olleet 3h luokkaa, lähes täydellä teholla 8kw pumpulla. Toisaalta tänään kevyellä pakkasella, sulatukset about 1h välein( toki aikas tukossa pumppu jo tuossa vaiheessa, helihupterin ääni kuulunut jo sisälle(aikas tukossa rivasto jo))

Mut joo, turvallisin mielin muutkin voi päivittää halutessaan. Itse käytin erillistä microsd+adapteria päivitykseen, ohjeiden mukaan muuten...

Back
Ylös Bottom