IVT 12 FRN ei vaan tunnu tuottavan lämpöä, nyt sisälämpö mökillä +8C ja ulkona -23C ja toi sisälämpö tulee kyllä sähköpattereista. Pyyntö ilpistä on 25 ja puhallinnopeus suuri? Jotain tsödäähän siinä on ,kun kotona on IVT:n 9-sarjalainen ja pakkaslukema ulkona sama, mutta mittari näyttää +24. Sinne vaihdettiin eilen lämpötila-anturi ja tarkastettiin paineet (suurella nopeudella 24 bar). "Keksintö" on 4 kk vanha.Voisko viisaammat auttaa???